hvordan overlevede jeg dog sommeren 06??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juni 2009

Stumpen

Allerede efter to dage med høje temperature er jeg ved at gå til.. Pyha, det er da slet ikke til at holde ud!! Synes faktisk ikke at jeg mindes at jeg fik det så ubehageligt med Mathilde.. Men man ændre sig selvfølgelig også og ingen graviditeter er ens.. Men uha it's hot...

Håber at I nyder varmen lidt mere end jeg gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2009

Heidi.

Stumpen skriver:

Allerede efter to dage med høje temperature er jeg ved at gå til.. Pyha, det er da slet ikke til at holde ud!! Synes faktisk ikke at jeg mindes at jeg fik det så ubehageligt med Mathilde.. Men man ændre sig selvfølgelig også og ingen graviditeter er ens.. Men uha it's hot...

Håber at I nyder varmen lidt mere end jeg gør

På samme måde som jeg overlevede sommeren 2003 og 2006

Masse vand, masse sodavandsis, og TOTAL slapper på fifaen..

Anmeld

1. juni 2009

Stumpen

Heidi-Godsk skriver:

På samme måde som jeg overlevede sommeren 2003 og 2006

Masse vand, masse sodavandsis, og TOTAL slapper på fifaen..

Masse vand ,
masse sodavandsis ,
og TOTAL slapper på fifaen -det er jo osse varmt ..

Men vi har lige været en tur ude ved fjorden og der var masser af vind , så jeg overlevede også i dag

Anmeld

1. juni 2009

st

Kære Anja.

Ja jeg har somend tænkt på dig de sidste par dage. Kan dælme godt huske hvor hårdt det var i august 06. Det var bare strenge, så jeg føler med dig. Mindes nu mine giga-elefantfødder. Det var virkelige enorme. Hvordan ser det ud med væske i kroppen  hos dig?

Knus.

Lad Karsten massere dig, det må kunne hjælpe lidt :-)

Men afslapning for alle pengene, det må være mit bedste råd. Lad de andre knokle med flytteriet.

Anmeld

1. juni 2009

Charlie

Hej Anja,
ja det er jo faktisk næsten ikke til at holde ud at tænke på den hede sommer i 2006, og så højgravid. Hernede døjer vi dog ikke med hedebølge i øjeblikket. Hvis det bliver meget varmt er det for tiden ikke mere end 1-2 dage, så kulminerer det i et tordenvejr, og så falder temp til 16 grader!!

Men jeg kan huske, jeg overlevede 2006 ved at fylde koldt vand i badekarret og sætte mig i det  -det var helt fantastisk. Min kæreste syntes, jeg var lidt underlig, da jeg normalt eeeeelsker varme. Bare ikke som højgravid

Kram D

Anmeld

2. juni 2009

Munder

Puha ja, glemmer aldrig den sommer.....

Jeg overlevede under æbletræet med en masse kolde drikke og kølige bade.

Heldigvis for dig Anja, har de jo lovet lidt køligere vejr nu

Anmeld

2. juni 2009

Stumpen

Det blæser i dag
Det er ikke så slemt med vand endnu, men noget er der kommet.. Men et par dage med koldt vejr hjælper helt sikkert på det...

Jeg har altid grinet lidt af min mor fordi hun altid fortalte at da jeg blev født var det hedebølge og hun fødte for åben vinduer og la la la la....
Men jeg bliver da vist ikke et hak bedre selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.