lidt nyt fra os + billeder! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

Deaktiveret profil

Så er det en måned siden vores lille Freyamus kom til verden..  

Hun er idag blevet vejet til 4300g... Hvor blev min lille "baby" af?

Hun er simpelthen så dejlig nem at have' hun er så gudeskøn og for hver dag der går elsker jeg endnu mere' hvilket jeg troede var umuligt for elsker hende allerede ubeskriveligt meget! 

Er startet i en kanon mødregruppe, som ligger ude i den anden ende af byen, som giver mig rig mulighed for ekstra motion til at tabe de sidste 15 kg!  

D-dråberne er vi ikke så gode venner med, så de 5 dråber hun gerne skulle have om dagen har vi skåret ned til 3 dråber dagligt for at undgå hendes mange timers skrigeri.. 

Men ellers har vi det helt perfekt, kærligheden blomstrer herhjemme i vores lille familie og kærligheden er blevet meget større mellem mig og min kæreste! Er så glad for ham og alt hans hjælp! Elsker mit liv som mor! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Miss Church

Freyasmor skriver:

Så er det en måned siden vores lille Freyamus kom til verden..  

Hun er idag blevet vejet til 4300g... Hvor blev min lille "baby" af?

Hun er simpelthen så dejlig nem at have' hun er så gudeskøn og for hver dag der går elsker jeg endnu mere' hvilket jeg troede var umuligt for elsker hende allerede ubeskriveligt meget! 

Er startet i en kanon mødregruppe, som ligger ude i den anden ende af byen, som giver mig rig mulighed for ekstra motion til at tabe de sidste 15 kg!  

D-dråberne er vi ikke så gode venner med, så de 5 dråber hun gerne skulle have om dagen har vi skåret ned til 3 dråber dagligt for at undgå hendes mange timers skrigeri.. 

Men ellers har vi det helt perfekt, kærligheden blomstrer herhjemme i vores lille familie og kærligheden er blevet meget større mellem mig og min kæreste! Er så glad for ham og alt hans hjælp! Elsker mit liv som mor! 

Nej hvor er hun bare skøn! 

Dejligt at i har det godt i jeres lille familie

Anmeld

31. oktober 2012

Vivian87

Hold da op hvor er hun lækker
Lidt sjovt at hun nu efter en måned vejer det samme som Aviaja gjorde da hun blev født

Anmeld

31. oktober 2012

MorDk

Sikke en dejlig opdatering ♥ Og hvor er hun skøn jeres lille Freya ♥

Anmeld

31. oktober 2012

Deaktiveret profil

Miss Church skriver:

Nej hvor er hun bare skøn! 

Dejligt at i har det godt i jeres lille familie

Årh tusinde tak..   Ja det er sååå skønt.

Anmeld

31. oktober 2012

Deaktiveret profil

Vivian87 skriver:

Hold da op hvor er hun lækker
Lidt sjovt at hun nu efter en måned vejer det samme som Aviaja gjorde da hun blev født

Tusinde tak..  Ja, det er egentlig meget sjovt at tænke på, & jeg syntes hun vokser alt for hurtigt!! Gid hun stadig var en lille baby.. (Altså nyfødt)

Anmeld

31. oktober 2012

Deaktiveret profil

MorDk skriver:

Sikke en dejlig opdatering ♥ Og hvor er hun skøn jeres lille Freya ♥

Tusind tak..  Jeres Freya er altså også en charmetrold på billedet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.