hjælp piger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

lucas<3

aften piger..

sagen er den min far har invt. lucas og mig ned til ham juleaften, fordi han har hans kærestes børn hjemme alle sammen, så han ville ha min bror og mig der ned..

men når jeg er nede og besøge dem er det kun min far der gider snakke med os. min stedmor skal altid ryde op og hendes 2 piger er altid inde på værelset eller laver noget andet..

drengen er "handicappet" og kan ikke li lucas så han sidder bare og ser løvernes konge ved spise bordet.

så syns endelig ikke jeg gider der ned når de nu ikke gider og snakke med os selv om de invt. os..

hva syns i ? hva ville i gøre..

har prøvt og sige til min far hvordan jeg føler det. men han siger bare det ikke passe..

forsat go aften..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

lucas<3

slet ingen .. ???

Anmeld

31. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nu ved jeg ik om i evt ku holde jul med kærestens familie eller selv hold jul, for så ville jeg da bare gøre det! Vh stine

Anmeld

31. oktober 2012

lucas<3

StineW79 skriver:

Nu ved jeg ik om i evt ku holde jul med kærestens familie eller selv hold jul, for så ville jeg da bare gøre det! Vh stine

min mor har os invt. mig og basse der ud til dem..

Anmeld

31. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
lucas<3 skriver:

min mor har os invt. mig og basse der ud til dem..

Så tager i da derud og holder en rigtig hyggelig juleaften! Vh stine

Anmeld

31. oktober 2012

betina23

lucas<3 skriver:

aften piger..

sagen er den min far har invt. lucas og mig ned til ham juleaften, fordi han har hans kærestes børn hjemme alle sammen, så han ville ha min bror og mig der ned..

men når jeg er nede og besøge dem er det kun min far der gider snakke med os. min stedmor skal altid ryde op og hendes 2 piger er altid inde på værelset eller laver noget andet..

drengen er "handicappet" og kan ikke li lucas så han sidder bare og ser løvernes konge ved spise bordet.

så syns endelig ikke jeg gider der ned når de nu ikke gider og snakke med os selv om de invt. os..

hva syns i ? hva ville i gøre..

har prøvt og sige til min far hvordan jeg føler det. men han siger bare det ikke passe..

forsat go aften..

Personligt ville jeg nok aligevel holde jul din far vil jer jo gerne så må du prøve a ignorere stedmoren og dem der ik vil snakke det jo syn det går ud over din far.. håber du finder ud a det

Anmeld

31. oktober 2012

lucas<3

tark piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.