Hvornår henter I barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

Miss BananaHammock

Har I hentet barnevognen hjem? Vores står nede i butikken og venter og jeg glæder mig så meget til at hente den hjem. Vi regner med at hente den om et par uger så jeg kan få vasket alt tilbehøret. Vi tror ikke på uheldet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Astrid P

Vi har hentet vores... Den står lunt og godt ude på min mands værksted og venter på at blive ordnet.

Anmeld

1. november 2012

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Vi har hentet vores... Den står lunt og godt ude på min mands værksted og venter på at blive ordnet.

cool! Så I tror heller ikke på det med uheld!

Anmeld

1. november 2012

Astrid P

Næh - Da jeg ventede vores datter købte vi også vognen og fik den hjem inden hun var født... Hvilken forskel skulle det kunne gøre?

Jeg er vist hverken troende eller overtroende

Anmeld

1. november 2012

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Næh - Da jeg ventede vores datter købte vi også vognen og fik den hjem inden hun var født... Hvilken forskel skulle det kunne gøre?

Jeg er vist hverken troende eller overtroende

Lige præcis - og hvordan skulle man ellers nå at vaske og klargøre

Anmeld

2. november 2012

Tøs85

Vi hentede den i mandags, men den står klar hos mine forældre for selvom vi ikke tror på det er der ikke grund til at friste skæbnen.. Hehe..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. november 2012

Miss BananaHammock

Tøs85 skriver:

Vi hentede den i mandags, men den står klar hos mine forældre for selvom vi ikke tror på det er der ikke grund til at friste skæbnen.. Hehe..

Ihh den er fin!

Nej det er selvfølgelig rigtig nok - men vil så gerne kunne kigge på den heletiden

Anmeld

3. november 2012

1990h

Miss BananaHammock skriver:

Har I hentet barnevognen hjem? Vores står nede i butikken og venter og jeg glæder mig så meget til at hente den hjem. Vi regner med at hente den om et par uger så jeg kan få vasket alt tilbehøret. Vi tror ikke på uheldet.

vores står her hjemme. og vi er kun i uge 16 og vi tror ikke på det med uheld..så var der så meget andet vi også skulle tro på..og baby har det stadig godt

Anmeld

3. november 2012

Miss BananaHammock

1990h skriver:

vores står her hjemme. og vi er kun i uge 16 og vi tror ikke på det med uheld..så var der så meget andet vi også skulle tro på..og baby har det stadig godt

hehe - nej det er jo det. Vi købte den i uge 17 - men for en sikkerhedsskyld fik vi den opbevaret i butikken så vi kunne anullere handlen hvis MD scanning ikke var som håbet. Men nu er jeg også MEGET klar til at hente den

Anmeld

3. november 2012

1990h

Miss BananaHammock skriver:

hehe - nej det er jo det. Vi købte den i uge 17 - men for en sikkerhedsskyld fik vi den opbevaret i butikken så vi kunne anullere handlen hvis MD scanning ikke var som håbet. Men nu er jeg også MEGET klar til at hente den

jaa hehe jeg kigger da på den engang imellem

jeg har faktisk smadret 2 spejle indenfor de sidste 4 år..og der er ikke sket mig noget endnu..udover at jeg har taget på i den periode..haha..så jeg er ikke overtroisk og kan godt lide den står her hjemme hos mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.