Tvillingemave 19+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.855 visninger
45 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

Miss Church

Lige et mavebillede fra mig

Er i dag 19+2 og er nu kun 4 dage fra MD-scanning. Det bliver skønt at se prinsesserne igen 

De er rigtig begyndt at sparke nu. Far har dog ikke været heldig at mærke det endnu. Men det kommer nok snart, for de sparker godt nok til. Det er lige så jeg får et helt chok   

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

jeanne-skat

Fin mave

Anmeld

31. oktober 2012

Miss Church

jeanne-skat skriver:

Fin mave

Mange tak

Anmeld

31. oktober 2012

Miss BananaHammock

SÅ fin mave - tænk der ligger hele 2 mirakler derinde.

Hos os er det begrænset hvad far har mærket - men det er fordi at junior falder til ro så snart man ligger en hånd på maven. Så han skal snige sig til at mærke.

Anmeld

31. oktober 2012

M (:

Miss Church skriver:

Er i dag 19+2 og er nu kun 4 dage fra MD-scanning. Det bliver skønt at se prinsesserne igen 

De er rigtig begyndt at sparke nu. Far har dog ikke været heldig at mærke det endnu. Men det kommer nok snart, for de sparker godt nok til. Det er lige så jeg får et helt chok   

Du er bare SÅ flot altså!

Anmeld

31. oktober 2012

Muhmi

Miss Church skriver:

Så smuk!! 

Anmeld

31. oktober 2012

Krussedulle

Miss Church skriver:

Smuk!!

Anmeld

31. oktober 2012

Miss Church

Miss BananaHammock skriver:

SÅ fin mave - tænk der ligger hele 2 mirakler derinde.

Hos os er det begrænset hvad far har mærket - men det er fordi at junior falder til ro så snart man ligger en hånd på maven. Så han skal snige sig til at mærke.

Tak Ja det er helt vildt underligt at der er to derinde. Mon de kan blive ved med at være der? 

Hehe ej så er det da heller ikke nemt for ham! Her sparker de mest om aftenen, når jeg har smidt mig på sofaen, men da min kæreste arbejder om aftenen/natten, har han ikke oplevet det endnu. 

Anmeld

31. oktober 2012

Miss Church

M (: skriver:

Du er bare SÅ flot altså!

Tak søde 

Anmeld

31. oktober 2012

Miss Church

Muhmi skriver:

Så smuk!! 

Tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.