Her har Aviaja ikke noget senest tidspunkt for putning, men efter at vi har fået en rigtig god aften rutine blir hun faktisk træt på samme tidpunkt hver aften (ca. 18.30-18.45).
Aviaja gider ikke flaske så hun får aftengrød, børstet den ene bisse hun har, hygge indtil hun er træt nok, ind på værelset i mørke hvor hun sidder ved mig og møver rundt mens jeg synger "langt ude i skoven", godnatmys og sov godt, ned i sengen, puttet dyne om og så går jeg ud. Hvis hun græder går jeg derind og gir hende sutten og siger godnat og går ud igen når hun ikke græder mere. Nogle aftener er jeg nødt til at sidde inde ved hendes seng og nynne til hun falder i søvn, men det er efterhånden sjældent.
Her var det også en kamp, men jeg var bare konsekvent med at sådan skulle det være nu og efter et par dage begyndte det at vende. Efter halvanden-to uger lagde hun sig til at sove med det samme eller lå og pludrede lidt før hun sov. Miner det efterhånden sjældent jeg skal ind til hende efter godnat. (Altså på nær de 100 gange i løbet af natten pga. tigerspring, men det er en anden sag
)
Anmeld