Kan man se køn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

LuQa

Hey alle sammen

jeg skal til scanning i morgen hvor jeg er 15+2 så ville høre nogle af jer herinde har kunne se kønnet så tidligt? og passede det med MD senere? 

mvh Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

**Ønskebabyen

LuQa skriver:

Hey alle sammen

jeg skal til scanning i morgen hvor jeg er 15+2 så ville høre nogle af jer herinde har kunne se kønnet så tidligt? og passede det med MD senere? 

mvh Mia

Ja, hvis baby ligger rigtigt vil jordemoderen kunne se kønnet.. held of lykke imorgen..

Anmeld

31. oktober 2012

Christina :-)

LuQa skriver:

Hey alle sammen

mvh Mia

Med min søn var jeg til scanning der og spurgte dem hvad kønnet var og han kiggede på mig og Sage hvad tror du det er Sage dreng og det vat en dreng Sage han og ud kpm det en dreng

Anmeld

31. oktober 2012

1990h

LuQa skriver:

Hey alle sammen

mvh Mia

jeg var i lørdags og var 15+2 og scanning damen sagde hun var 100% sikker på det var en pige..der var heller intet mellem benene hun var slet ikke i tvivl

Anmeld

31. oktober 2012

Miss Church

LuQa skriver:

Hey alle sammen

mvh Mia

Jeg blev scannet i 15+4, og scanningsdamen var sikker på at det var to piger. Vi skal til MD-scanning på mandag - og satser på at det stadig er to piger

Held og lykke med din scanning

Anmeld

31. oktober 2012

piadas

Jeps, vi købte en kønsscanning, da jeg var 15+3. Hun sagde, det var en dreng, og det fik vi bekræftet til til MD 20+0....og for 19 dage siden fødte jeg en dejlig søn!

Anmeld

31. oktober 2012

L83

LuQa skriver:

Hey alle sammen

mvh Mia

Jeg var til kønscanning da jeg var 14+4 og fik afvide at det var en dreng og det passede med Md også

Anmeld

31. oktober 2012

HeidiØ

LuQa skriver:

Hey alle sammen

mvh Mia

Jeps.. jeg var afsted 14+ et eller andet, og det viste dreng - det var godt nok direkte kønsscanning jeg var til Og MD viste det samme!

Anmeld

31. oktober 2012

LuQa

Tusind tak alle sammen må bare krydse fingre for at de kan se det i morgen )

Anmeld

3. november 2012

FrkZier

LuQa skriver:

Hey alle sammen

mvh Mia

jeg var til kønsscanning igår 14+2 og der var ingen tvivl om jeg skal have en lille dreng selv min kæreste og jeg kunne se både pung og tap

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.