Har jeg en depression?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg fødte for 9 mdr. siden min søn. Han er ufattelig nem. alligevel føler jeg INTET overskud, hele dagen glæder jeg mig til han skal sove, så jeg kan slappe af. Misforstå mig ikke, jeg elsker min søn og jeg elsker at bruge tid med ham, og derfor giver denne følelse mig også SÅ dårlig samvittighed.

Jeg for kun lige ordnet opvasken og vasket lidt tøj, og det skal jeg slæbe mig igang til, jeg føler mig som en dårlig mor med ingen overskud.

Jeg glemmer mange ting

Jeg er ofte sur og irriteret og jeg glæder mig bare til kæresten kommer hjem hver dag så han kan aflaste lidt med det hele.

det er ikke ret meget jeg laver i løbet af en dag ud over at tage mig af min søn, på trods af at der fint er tid til at nå mere, jeg kan bare ikke finde overskuddet, og så bebrejder jeg mig selv, Jeg er en dårlig kæreste der ikke engang kan holde vores hjem pænt, jeg er altid sur og det er ikke fair overfor ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

B&J

ved du hvad jeg tror bare du trænger til en masse søn og en masse krammer

fordi det er hårdt at få en lille ny ind i ens liv og jeg elsker også min søn men hold nu op det første år var virkelig hårdt han var nem men sov aldrig...

men hvis du er itvivl omkring du har en deperation jamen så gå en tur op til lægen

Anmeld

31. oktober 2012

Humanincubator

Det er svært at sige - Der findes nogle steder på nettet, hvor man kan "teste" for at få en ide om det. http://www.netdoktor.dk/interactive/interactivetests/depressiontest.php

Men jeg ville da lave en tid hos lægen. Nogle gange er det godt bare at få talt om det.

Anmeld

31. oktober 2012

Mum33

Får du noget motion? Jeg bliver på samme måde modløs og føler intet overskud, når jeg ikke får motioneret og kommer ud.  Det hjælper virkelig. Både på humør og overskud.

Anmeld

31. oktober 2012

FruHolm <3

Humanincubator skriver:

Det er svært at sige - Der findes nogle steder på nettet, hvor man kan "teste" for at få en ide om det. http://www.netdoktor.dk/interactive/interactivetests/depressiontest.php

Men jeg ville da lave en tid hos lægen. Nogle gange er det godt bare at få talt om det.

Det er da godt jeg skal til læge imorgen

i den test du link'er til fik eg 34 som er højere end normalen og den anden der er der fik jeg 58 , der hvor opdelt i 6 katagorier hvor den højste hed 54+ der stod tegn på svær depression 

(hvilket eg har været i behandlin for fra 2006 til 2009 indtil de fandt ud af det ikk er det jeg har men borderline, men nu forstår jeg da hvorfor de fejldiagnosticerede mig dengang , ) 

borderline ligger lige den del højere end depressioner 

Anmeld

31. oktober 2012

Humanincubator

Hvis du føler at du er fejldiagnosticeret, så ville jeg blive henvist til en psykiater. Man kan dog godt have to "diagnoser" på en gang.

Anmeld

31. oktober 2012

FruHolm <3

Humanincubator skriver:

Hvis du føler at du er fejldiagnosticeret, så ville jeg blive henvist til en psykiater. Man kan dog godt have to "diagnoser" på en gang.

Jeg blev fejldiagnosticeret, har så holdt mig selv væk fra behandlih i 3 år og skal imorgen til lægen for at blive henvist til et forløb på psykoterapeutisk afsnit på sygehuset , hvor jeg skal til individuelle og gruppe samtaler , så jeg også kan få det bedre med mig selv og få den hjælp jeg har brug for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.