vi har bare elendig sex.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.252 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Øv hvor er jeg frustreret , sur, vred og trist.

Vores sex er bare blevet elendigt efter jeg er blevet gravid.

Jeg er simpelthen så sjask hamrende våd dernede og ingen af os får en skid ud af sexen netop fordi det ligesom at køre rundt i et mosehul og jeg mærker dårligt nok noget og det kan han umuligt heller Ikk gøre og det problem er kommet i takt med at der er så fugtigt og mega vådt dernede. Ligesom hvis man brugte en bøtte glide creme af gangen.

Bliver mildest talt snart syg i hovedet af det og har aldrig haft en så elendig selvtillid. Føj nogle lange måneder det bliver

DEt hjælper heller Ik at tørre penis af under. For der sjask vådt alligevel.

DEt er så pinligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Jeg er simpelthen så sjask hamrende våd dernede og ingen af os får en skid ud af sexen netop fordi det ligesom at køre rundt i et mosehul og jeg mærker dårligt nok noget og det kan han umuligt heller Ikk gøre og det problem er kommet i takt med at der er så fugtigt og mega vådt dernede. Ligesom hvis man brugte en bøtte glide creme af gangen.

Bliver mildest talt snart syg i hovedet af det og har aldrig haft en så elendig selvtillid. Føj nogle lange måneder det bliver

DEt er så pinligt.

hvad hvis i har forspil og i mens har du en tampon i ? har desværre det helt modsatte problem, har har ingen tricks jeg ved der hjælper

Anmeld

31. oktober 2012

MissTas

Anonym skriver:

DEt er så pinligt.

hvad med at prøve sex i badet .. vand tørre nemlig ud, så kan være det kunne hjælpe på det

Anmeld

31. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

DEt er så pinligt.

jeg har godt nok rådgivet mange omkring sex, men jeg har aldrig før stødt ind i det problem.

Det modsatte ja, men at man kan blive for våd, har jeg aldrig tænkt over.
Men som en anden foreslår...prøv at bruge en tampon under indledningen, og så gå ud og tag den ud lige inden, selvom det giver et mindre afbræk i samværet...og grin så lidt af det.

Ellers så ved jeg ikke, hvad jeg skal foreslå.
Nu skriver du ikke, hvor langt du er henne, tingene kan ændre sig i løbet af de 3 terminer, så man kan jo håbe, det også gør det for dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. oktober 2012

FruK

Træls og frustrerende kan jeg godt forstå det er.

Men pinligt...?? Hvorfor? Har du snakket med din mand om det? Det er jo ikke noget, du kan gøre noget ved - der sker bare en masse ting med kroppen, når man er gravid. Lysten går også op og ned. Og det går over igen.

Hvad med alternative måder at tilfredsstille hinanden på?

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

hvad med at prøve sex i badet .. vand tørre nemlig ud, så kan være det kunne hjælpe på det

Det har jeg faktisk Ikk tænkt på. Kunne være at vi skulle prøve det næste gang når mit humør er bedre. He He.

Anmeld

31. oktober 2012

MissTas

Anonym skriver:

Det har jeg faktisk Ikk tænkt på. Kunne være at vi skulle prøve det næste gang når mit humør er bedre. He He.

det ville da være forsøget værd

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Træls og frustrerende kan jeg godt forstå det er.

Men pinligt...?? Hvorfor? Har du snakket med din mand om det? Det er jo ikke noget, du kan gøre noget ved - der sker bare en masse ting med kroppen, når man er gravid. Lysten går også op og ned. Og det går over igen.

Hvad med alternative måder at tilfredsstille hinanden på?

Ja har snakket med ham om det netop fordi han heller intet for ud af det.

Syntes bare de andre alternativer bliver kedelige i længden

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

jeg har godt nok rådgivet mange omkring sex, men jeg har aldrig før stødt ind i det problem.

Det modsatte ja, men at man kan blive for våd, har jeg aldrig tænkt over.
Men som en anden foreslår...prøv at bruge en tampon under indledningen, og så gå ud og tag den ud lige inden, selvom det giver et mindre afbræk i samværet...og grin så lidt af det.

Ellers så ved jeg ikke, hvad jeg skal foreslå.
Nu skriver du ikke, hvor langt du er henne, tingene kan ændre sig i løbet af de 3 terminer, så man kan jo håbe, det også gør det for dig.

Kærligst
Sussie

ER i andet trim. Og håber da virkelig at det ændre sig.

Jeg må prøve det med tamponen inden som dig og en anden skrev.

Måske det ville hjælpe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.