ikke mere overskud. Hvorfor gør hun det hele tiden???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

Tystys14

Min datter på 1 1/2 år er så nem, hun er sund og rask og altid glad, nem at putte og nem at stå op med... men men men...

HVER nat mellem 12 og 1 begynder hun at hoste... og hun hoster meget, bliver urolig og nogle gange ked, og det går virkelig lang tid før hun stopper igen...???  Jeg forstår det ikke, vi gør alt for hun ikke skal hoste, hævet forenden af sengen, støvsuger HVER dag, nogle gange to gange om dagen,  lader hendes sengetøj luftes ude noget tid før hun puttes, og banker hendes pude... men INTET virker... hun skal hoste hver nat åbenbart...

Hvad pokker kan det skyldes??? Er så led og ked på hendes vegne over hun lider sådan om natten, og vi andre ikke får lukket et øje før en halv time efter hostesaften virker... ´kan jo ikke blive ved med at give hende hostesaft hver nat.

Nogle forslag eller råd...??? er helt looost...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

tarkoflen

NV skriver:

Min datter på 1 1/2 år er så nem, hun er sund og rask og altid glad, nem at putte og nem at stå op med... men men men...

HVER nat mellem 12 og 1 begynder hun at hoste... og hun hoster meget, bliver urolig og nogle gange ked, og det går virkelig lang tid før hun stopper igen...???  Jeg forstår det ikke, vi gør alt for hun ikke skal hoste, hævet forenden af sengen, støvsuger HVER dag, nogle gange to gange om dagen,  lader hendes sengetøj luftes ude noget tid før hun puttes, og banker hendes pude... men INTET virker... hun skal hoste hver nat åbenbart...

Hvad pokker kan det skyldes??? Er så led og ked på hendes vegne over hun lider sådan om natten, og vi andre ikke får lukket et øje før en halv time efter hostesaften virker... ´kan jo ikke blive ved med at give hende hostesaft hver nat.

Jeg synes l skal få hende undersøgt ved lægen, det havde jeg gjort hvis det var noget længrevarende!

Er hun ikke forkølet eller noget andet?

Anmeld

31. oktober 2012

SaNiNa

Hvis det har stået på i længere tid så ville jeg nok kontakte læge hun kan jo lide af en form for astma.

Rigtig god bedring med hende

Anmeld

31. oktober 2012

Tystys14

tarkoflen skriver:

Jeg synes l skal få hende undersøgt ved lægen, det havde jeg gjort hvis det var noget længrevarende!

Er hun ikke forkølet eller noget andet?

Nej slet ikke hverken hoster eller er snottet.

Anmeld

31. oktober 2012

Tulle28

Min datter på 2,5 hoster rigtig meget for tiden og googlede lige hostesaft igår - hvis du ikke har haft lægen inde over skal du straks holde op med at give hende det, for det kan gøre at hosten udvikler sig. Min mand var på apoteket imens jeg googlede og de sagde det samme.

Anmeld

31. oktober 2012

tarkoflen

NV skriver:

Nej slet ikke hverken hoster eller er snottet.

Hvis det har stået på i noget tid og hun ikke er forkølet eller snottet, så ville jeg få hende til læge! Det kan ikke være rigtigt, at hun skal ligge og hoste sådan, hun får jo ødelagt sin nattesøvn og l jeres!

God bedring med hende

Anmeld

31. oktober 2012

Aagaard

NV skriver:

Til lægen med jer!
Insister på at få hende grundigt undersøgt og fortæl præcis hvordan det er - ikke noget med at glatte ud og forsøge at undskylde at i måske kommer og ulejliger lægen - det er det han er der for og han er ansat til at gøre sit aller bedste for at hjælpe jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.