Erfaringer med fairtail?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.257 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

vitapigen

Hej piger...

Jeg vil høre hvilke erfaringer I har med Fairtail.dk?

Jeg har nemlig hørt både godt og skidt om det  (fik desværre først de negative ting at vide efter jeg havde bestilt)

Jeg har lige fået en pakke fra dem i går. Halvdelen var tilfredsstillende, men der var en bluse der slet ikke var med i pakken. Der stod bare på ordresedlen jeg fik sammen med pakken, at den var udsolgt?! Hva så? Sender de en ny når de får dem hjem eller?

Hagesmækken jeg bestilte er en forkert farve jeg har fået  Og sidst men ikke mindst, har jeg fået et par velourbukser der nærmere svarer til en str. 80. Og der står str. 86 i dem. Hvis man sammenligner med de andre denim bukser der var med, er der stor forskel på længden af de to

Jeg prøvede at ringe til dem mange gange i går, uden at kunne få fat i dem og har også skrevet en mail...

Øv øv... blev bare så skuffet... Havde virkelig høje forventninger til tøjet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

vitapigen

Ingen der har erfaringer med dem?

Anmeld

5. januar 2013

løkkeled

jeg har kun god erfaring med det

Anmeld

5. januar 2013

Faith

Har en veninde som arbejder for Fairtail og jeg har derfor brugt en del tøj derfra til alle mine drenge.

Synes kvaliteten svinger meget. Noget af det holder facon og farve fint, mens andet er mindre godt. Kvaliteten er fin til prisen synes jeg.

Deres flyverdragter og vinterjakker er rigtig gode og overkommeligt i pris.

Du modtager blusen så snart de har den på lager igen.

Hvis der er noget du er utilfreds med, såsom størrelse, kan du vælge en anden størrelse eller få pengene retur (såfremt mærket stadig sidder på).

Du kan kontakte dem via telefon eller mail. De yder en rigtig go service. Tror bare du skal blive ved med at ringe. Du skal nok komme igennem.

Anmeld

5. januar 2013

vitapigen

Faith skriver:

Har en veninde som arbejder for Fairtail og jeg har derfor brugt en del tøj derfra til alle mine drenge.

Synes kvaliteten svinger meget. Noget af det holder facon og farve fint, mens andet er mindre godt. Kvaliteten er fin til prisen synes jeg.

Deres flyverdragter og vinterjakker er rigtig gode og overkommeligt i pris.

Du modtager blusen så snart de har den på lager igen.

Hvis der er noget du er utilfreds med, såsom størrelse, kan du vælge en anden størrelse eller få pengene retur (såfremt mærket stadig sidder på).

Du kan kontakte dem via telefon eller mail. De yder en rigtig go service. Tror bare du skal blive ved med at ringe. Du skal nok komme igennem.

Tak for at du ville dele din erfaring. Har fået mit tøj langt om længe og med et par forkerte forsendelser fra deres side. Er vild glad for det tøj jeg har fået men handler der aldrig igen

Anmeld

5. januar 2013

Faith

vitapigen skriver:

Tak for at du ville dele din erfaring. Har fået mit tøj langt om længe og med et par forkerte forsendelser fra deres side. Er vild glad for det tøj jeg har fået men handler der aldrig igen

Øv. Kan godt forstå du ikke gider handle der mere så. Men godt at du trods alt er tilfreds med tøjet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.