Skal jeg ringe til lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.422 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Skal jeg kontakte lægen, når jeg bløder og har menssmerter 4+2? Havde positiv test 4+0, men tænker at det bare er en biokemisk. Er det nødvendigt at tage til lægen og få taget blodprøve, når det er så tidligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

baby012

Hvor meget bløder du ? 

Og hvordan ser det ud ? Nyt eller gammelt blod ?? 

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Hvor meget bløder du ? 

Og hvordan ser det ud ? Nyt eller gammelt blod ?? 

Ligesom ved mens. Helt rødt blod, og også ligeså meget som ved mens.

Anmeld

31. oktober 2012

Lunae

Anonym skriver:

Skal jeg kontakte lægen, når jeg bløder og har menssmerter 4+2? Havde positiv test 4+0, men tænker at det bare er en biokemisk. Er det nødvendigt at tage til lægen og få taget blodprøve, når det er så tidligt?

Jeg tænker umiddelbart ikke at du behøves at gøre noget! Hvis du abortere, kan lægen alligevel ikke gøre noget og man vil heller ikke kunne scanne dig så tidligt alligevel!

Men krydser selvfølgelig alt for at i det er noget andet!

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Jeg tænker umiddelbart ikke at du behøves at gøre noget! Hvis du abortere, kan lægen alligevel ikke gøre noget og man vil heller ikke kunne scanne dig så tidligt alligevel!

Men krydser selvfølgelig alt for at i det er noget andet!

Tak for svar. Ved godt der ikke kan gøres noget ved det, hvis det er på vej ud, blev bare i tvivl om det er nødvendigt at få taget blodprøve, når det er så tidligt (for at sikre at hcg falder). Jeg har haft en SA tidligere, noget længere henne, og der skulle jeg have taget blodprøver. Men tænker at det ikke er nødvendigt, når det er så tidligt.

Anmeld

31. oktober 2012

Lunae

Anonym skriver:

Tak for svar. Ved godt der ikke kan gøres noget ved det, hvis det er på vej ud, blev bare i tvivl om det er nødvendigt at få taget blodprøve, når det er så tidligt (for at sikre at hcg falder). Jeg har haft en SA tidligere, noget længere henne, og der skulle jeg have taget blodprøver. Men tænker at det ikke er nødvendigt, når det er så tidligt.

Nåh jamen det ved jeg faktisk ikke. Jeg havde selv en missed abortion i min første graviditet, men der var jeg 11 uger henne, så der skulle der jo foretages reel abort!

Anmeld

31. oktober 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er det ikke,så længe du er under uge 6+0,er det bare en biokemisk abort,som man ikke gør noget ved,og da du kun lige er gået over tid,skal du bare tage blødningen,som en almindelig mens. 

Ja sådan er retningslinjerne desværre.

Ked af at den lille ikke blev hængende. 

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Nåh jamen det ved jeg faktisk ikke. Jeg havde selv en missed abortion i min første graviditet, men der var jeg 11 uger henne, så der skulle der jo foretages reel abort!

Okay. Ja det er jo ikke helt det samme, når det er så tidligt. Men tak for svaret alligevel

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

mea skriver:

Det er det ikke,så længe du er under uge 6+0,er det bare en biokemisk abort,som man ikke gør noget ved,og da du kun lige er gået over tid,skal du bare tage blødningen,som en almindelig mens. 

Ja sådan er retningslinjerne desværre.

Ked af at den lille ikke blev hængende. 

Okay. Tak for svar.

Ja, det var trist det heller ikke blev denne gang. Nu har vi forsøgt i 14 måneder. Været igennem en GUL, en SA og nu en BIO. Så må det da være os næste gang

Anmeld

31. oktober 2012

Lunae

Anonym skriver:

Okay. Tak for svar.

Ja, det var trist det heller ikke blev denne gang. Nu har vi forsøgt i 14 måneder. Været igennem en GUL, en SA og nu en BIO. Så må det da være os næste gang

Ja det må det bestemt! Har du bare almindelig mens nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.