At være kritisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej. Da jeg er i praktik som socialrådgiver , har jeg et problem med at være kritisk og reflekterende . Jeg har et problem med at være stille når jeg er blandt kollegaerne , og kommer ikke med ideer eller kritik. Jeg vil gerne være socialrådgiver, no doubt. Hvordan er man kritisk? Det er en katastrofe at jeg ikke kan være kritisk mit arbejde;( . Håber på nogle gode råd. På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Tip!

Anonym skriver:

Hej. Da jeg er i praktik som socialrådgiver , har jeg et problem med at være kritisk og reflekterende . Jeg har et problem med at være stille når jeg er blandt kollegaerne , og kommer ikke med ideer eller kritik. Jeg vil gerne være socialrådgiver, no doubt. Hvordan er man kritisk? Det er en katastrofe at jeg ikke kan være kritisk mit arbejde;( . Håber på nogle gode råd. På forhånd tak

Stil dig selv spørgsmål ved ALT!!!

Hvorfor gør du sådan og sådan... Vær undren..

Jeg læser til pædagog og er i min 2 praktik nu.. nogle gange tror jeg at mine kollegaer blir idioter af altid at høre på mit "hvorfor gør du det?"

Anmeld

30. oktober 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Du skal faktisk undre dig over alt, før gerne logbog, der kan "bevise" din undren, hvis du har svært ved at bryde ud i pludselige sætninger, såsom: Hvorfor nu li det??

Anmeld

30. oktober 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Husk, at ved at være kritisk og undrende, får du også de uddannede til at rekflektere over, hvorfor de gør som de gør - hvilket er sundt og kan udvikle dem til at blive bedre socialrådgivere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.