Melder mig ind i den her terminsgruppen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.259 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

lau85

Hej

Jeg testede positiv i fredags og endnu engang i mandags :-) 

Er så  men det er stadig ikke helt gået op for mig. 

fortalte manden det i fredags ved at give ham en gave med 2 sutter og 2 bodystockings og et brev. Han blev rigtig glad.

Jeg er meget plaget af smerter i maven og især lysken, har I andre også disse smerter? hvilket betyder at jeg allerede har haft en uge fravær fra arbejde, som er træls..

på søndag har vi planer om at fortælle vores forældre den glædelig nyhed  Så jeg også kan få fortalt det på mit arbejde, hvis jeg får men del sygedage pga min graviditet. 

Hvordan har I andre det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

LEJ

lau85 skriver:

Hej

Jeg testede positiv i fredags og endnu engang i mandags :-) 

Er så  men det er stadig ikke helt gået op for mig. 

fortalte manden det i fredags ved at give ham en gave med 2 sutter og 2 bodystockings og et brev. Han blev rigtig glad.

Jeg er meget plaget af smerter i maven og især lysken, har I andre også disse smerter? hvilket betyder at jeg allerede har haft en uge fravær fra arbejde, som er træls..

på søndag har vi planer om at fortælle vores forældre den glædelig nyhed  Så jeg også kan få fortalt det på mit arbejde, hvis jeg får men del sygedage pga min graviditet. 

Hvordan har I andre det? 

Stort tillykke med den lille spurk  

Rigtig træls med dine smerter. Jeg er heldigvis ikke så plaget. (i nu) 

Hvor langt regner du med at være henne??

Anmeld

1. november 2012

Elling <3<3

Stort tillykke med graviditeten
Hvornår har du termin

Træls med de smerter jeg er ekstremt plaget af kvalme. men det er også det eneste.

Anmeld

1. november 2012

lau85

Efter min beregninger har jeg termin i starten af juli

Hvad med jer?

7-9-13 har jeg ingen smerter haft i går og i dag, så det er dejligt

Anmeld

4. november 2012

LEJ

Dejligt. 

Jeg regnet med at have termin ca. midt i juli. Har haft nogle meget lange cykluser, så termins regneren kan ikke regne det særlig præcist ud. 

Anmeld

13. november 2012

lau85

Så har jeg været til tryghedsscanningen i dag, og fandt ud af, at jeg ikke var så lang henne, som jeg havde regnet med.

Jeg er 5+3 ca., så kunne desværre ikke se hjerteblink, men skal til ny scanning om en uge.

Jeg fik dog at vide, at alt så fint ud, og at der højst sandsynlig havde været tvillinger i starten, men det ene foster var "gået" til, så alt i alt ét foster, som udvikler sig fint.

Kan næsten ikke vente til på næste tirsdag, hvor der meget gerne skulle være hjerteblink

Min beregnet termin er den 13. juli

Anmeld

13. november 2012

lau85

Glemte helt at skrive, at jeg fik oplyst, at en mulig kvalme først ville starte, når der var hjerteblink... men... det håber jeg ikke passer, vil helst undgå kvalmen 

Anmeld

13. november 2012

LEJ

lau85 skriver:

Så har jeg været til tryghedsscanningen i dag, og fandt ud af, at jeg ikke var så lang henne, som jeg havde regnet med.

Jeg er 5+3 ca., så kunne desværre ikke se hjerteblink, men skal til ny scanning om en uge.

Jeg fik dog at vide, at alt så fint ud, og at der højst sandsynlig havde været tvillinger i starten, men det ene foster var "gået" til, så alt i alt ét foster, som udvikler sig fint.

Kan næsten ikke vente til på næste tirsdag, hvor der meget gerne skulle være hjerteblink

Min beregnet termin er den 13. juli

Ej, hvor dejlig at høre alt er som det skal være Med det foster der er tilbage. Men selvfølgelig rigtig træls der er gået et til. Bliver spændende med en ny scanning. 

Anmeld

20. november 2012

lau85

I dag er det tid til den anden tryghedsscanning, håber så meget på at se hjerteblink.. Skulle være 6+3 i dag, så

7-9-13 stadig ingen kvalme...  men ømme bryster, yes, helt klart...

Anmeld

20. november 2012

Elling <3<3

lau85 skriver:

I dag er det tid til den anden tryghedsscanning, håber så meget på at se hjerteblink.. Skulle være 6+3 i dag, så

7-9-13 stadig ingen kvalme...  men ømme bryster, yes, helt klart...

Spændene hvornår skal du afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.