Mælk i mine bryster, 5 mdr efter ammestop??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.390 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg stoppede med at amme min søn for 5 mdr. siden og jeg har stadig mælk i mine bryster, ikke meget men det kommer når vi har sex og leger med mine bryster!
Er der andre der har haft sex, hvor at I stadig har haft mælk i brysterne selvom det er lang tid siden at I har ammet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

naomi

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg stoppede med at amme min søn for 5 mdr. siden og jeg har stadig mælk i mine bryster, ikke meget men det kommer når vi har sex og leger med mine bryster!
Er der andre der har haft sex, hvor at I stadig har haft mælk i brysterne selvom det er lang tid siden at I har ammet?

jepp.. det er heeeelt naturligt jeg har ikke ammet min søn siden han var syv mdr og han er 2,5 år nu og jeg kan stadig få mælk ud af mine bryster. Især hvis jeg har en løs t-shirt og ingen bh på

Anmeld

30. oktober 2012

Zafir

Altsååååå Jeg har ammet Idun fra hun blev født til hun var 3,5 år. Så har jeg ammet Frigg nu her indtil hun blev 2. Jeg stoppede for et par måneder siden. Men det eneste tidspunkt på de sidste 8 år, hvor der IKKE var mælk i mine bryster, var da jeg var gravid med Frigg. De to jeg mistede, havde jeg stadig mælk mens jeg var gravid.
Jeg tænker om det nogensinde forsvinder?...

Naturligvis er der ikke 'fodermængde' nok til at mætte et spædbarn, men det kunne der hurtigt komme tror jeg, med det vågeblus mine babser har valgt sig. - Dog skal jeg jo ikke have flere unger, så sådan er det nok bare.

Men altså - for at gøre et langt svar kort - Så kan der sagtens være mælk lææææænge...

Anmeld

30. oktober 2012

Vivian87

Her er det 8 måneder siden jeg stoppede med at malke ud (har aldrig ammet) og mine bryster løber og spænder stadig når Aviaja græder sådan rigtig inderligt.

Anmeld

30. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det er helt normalt.
og jeg kan fortælle, at jeg havde mælk i mine lige til jeg bragede ind i overgangsalderen for et halvt år siden...især op til mens.

Kærligst 
Sussie 

Anmeld

30. oktober 2012

mmh

jeg kan ikke huske hvad de hedder, men man kan i hvert fald købe nogle piller på apoteket for at få det til at stoppe, men så skal du også tømme brysterne fhelt for mælk inden du tager dem, men ved ikke om det er for sent at tage dem nu

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Nej, hvor var det dog trist at høre. Håbede virkelig at det forsvandt hurtigt. FOr kan mærke at det går mig rigtig meget på :-(

Anmeld

30. oktober 2012

Musen5

Anonym skriver:

Nej, hvor var det dog trist at høre. Håbede virkelig at det forsvandt hurtigt. FOr kan mærke at det går mig rigtig meget på :-(

Kender fornemmelsen....

Har samme problem. Stoppede m at amme d 1/6 og det er der stadig :-((((((

Anmeld

10. november 2012

Rikkeas

Anonym skriver:

Jeg stoppede med at amme for 16 mdr siden - der kommer stadig tynd væskeligt mælk ud :s Når jeg trykker på dem. Ikke under sex som sådan, men bare mere når de bliver rørt ved 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.