syg/hostende baby - BROKKEINDLÆG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. marts 2008

heaven

EJ EJ EJ EJ EJ altså...... vi har bare haft nogle dårlige nætter de sidste 3 dage, hvor Lasse har været vågen en gang hver 1,5 time..... Hvis ikk det er drømme/mareridt og han skriger sindsygt meget, ja så er det sutten han skal ha, er det ikke det , skal han "bare" puttes med bamsen igen, og er det ikke det, så skal han have hjælp til at komme om på ryggen fra maven af, og er det ikke det - er det total HOSTE som det har været i nat og hele dagen idag... JEG ER SÅ TRÆT.....
HAr altid kun været oppe en gang om natten ved ham, er slet ikke vant til det er natteroderi, og den afbrudte nattesøvn... EGNER mig ikke til det, tsk tsk...
Det er så synd for ham, han havde tisset igennem det hele i nat og hostede så meget at min mand sad med ham i næsten en time med en stofble bundet om halsen, og jeg sad på gulver foran, så jeg kunne "gribe" det der kom..... og jag har skyllet 117 stofbleer op idag fordi han ikke kan holde maden i sig!!!!
Det positive: Han vil drikke, har sovet i 3 timer i eftermidddag (plejer han ikke) og er som sådan i godt humør...
Det er bare morrrrr her, der er træt og modløs pt:(

Kram Jannie - som er den, der har det værst i hele verden- kender i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

heaven

og stave kan jeg da heller ikke...... hrum.... og vasketøjet hober sig op....>(

Anmeld

13. marts 2008

Lise

Ja, jeg kender det alt for godt... vi har jo også hostende baby i huset, som helst ikke vil holde maden i maven - men jeg trøster mig også med at han da i det mindste vil drikke både vand og tage en flaske mme (dog ikke så meget, men lidt har også ret). Og Simon er også i et fint humør når han er vågen...

Sådan cirka det samme - er dog kun oppe to gange om natten pt (til forskel fra én gang normalt)

Har Lasse feber også? Simon har haft lidt feber de sidste fire dage, men her i eftermiddag sagde termometeret 37,2 for første gang...men det kan jo komme tilbage senere...men lidt fremgang er det da... :)

Lise

Anmeld

13. marts 2008

Mor-jannie

hej søde ..
ej hvor det træls.... og synd for lille manden og dig...
ja kender det meget godt.. vi har været i gemmen det i flere mdr da william har a.b. og astma.
og ik nok med det så har han lige fået mellemøresbetændelse...:-( øvøv

det er rigtig træls sådan noget, håber hurtig i kommer ind i den nomale soverytme igen.. og han for det bedere (H)
kram jannie(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.