Hvad skal jeres guldklumper have på juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

Amagerpigen82

MKuhr skriver:

Synes nemlig også at der gerne må gøres lidt ud af det da det jo kun er en gang om året, plus det er lidt mere specielt når man har gjort noget ud af det og sig selv

jeg har en sort kjole, men ved ikke om jeg kan passe den til den tid... og den lille ja der mangler jeg inspiration...

mine nevøer havde hvide skjorter og slips med elastik, og et par velour bukser, de har altid været så søde juleaften

Sød ide med slips og skjorte. Hvor køber man mon det i babystørrelse? Lyder mere som en løsning end gå helt i rødt 'nisseuniform'

Vi har kun piger i min familie fra min generation og yngre så derfor synes jeg der er mange ting med 'drenge' man skal opfinde helt fra ny.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

MKuhr

Amagerpigen82 skriver:

Sød ide med slips og skjorte. Hvor køber man mon det i babystørrelse? Lyder mere som en løsning end gå helt i rødt 'nisseuniform'

Vi har kun piger i min familie fra min generation og yngre så derfor synes jeg der er mange ting med 'drenge' man skal opfinde helt fra ny.

Det kan jeg godt følge dig i tror helt sikkert at h&m må have noget inden længe til de små

Anmeld

30. oktober 2012

MKuhr

MinBabyOscar <3 skriver:

Har endnu ikk fundet tøj til os endnu, Oscar fylder 2 år d 26 dec så skal også have 2 sæt klar

sidste år til hans første jul havde han et par knaldrøde bukser på, med en sort-hvid ternet skjorte(meget små tern) med tødt slips og en koksgrå sweater  

som på dette billed hvis den har uploadet det

Ahhhj hvor er han altså smart i det tøj super fin!

Anmeld

30. oktober 2012

Kamulla

men du kan da se hvad han havde på sidste pr det er altid mig der er bag kameraet så har ikke et bedre af mig end det jeg viser her..

men kan fortælle at det er en knælang sort kjole haha...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Kamulla skriver:

men du kan da se hvad han havde på sidste pr det er altid mig der er bag kameraet så har ikke et bedre af mig end det jeg viser her..

din lækre lækre søn er jo bare så skøn at se på - og så ser man da tydeligt at det at være køn har han ikke fra fremmede

Anmeld

30. oktober 2012

Kamulla

Carl-Emil's mor skriver:

din lækre lækre søn er jo bare så skøn at se på - og så ser man da tydeligt at det at være køn har han ikke fra fremmede

årh tak 

Anmeld

30. oktober 2012

Maalene

Tror min prinsesse ender i den her kjole juleaften - det er jo kun jul 1 gang om året
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. oktober 2012

MKuhr

Kamulla skriver:

Virkelig køn dreng du har

Anmeld

30. oktober 2012

MKuhr

Maalene skriver:

Tror min prinsesse ender i den her kjole juleaften - det er jo kun jul 1 gang om året

Hun kommer da til at føle sig som en prinsesse

Anmeld

30. oktober 2012

FruHolm <3

MKuhr skriver:

Ahhhj hvor er han altså smart i det tøj super fin!

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.