Jubiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Nadia&Daniel

For første gang i 4 år - ønsker svigerfar sig IKKE kun gavekort !!!!! Det er så STORT - for samlige fødselsdage og juleaftner, har der kun stået gavekort på seddelen..

Men i år står der også bowlingsko og højhalset bluser

Synes det er så fedt når folk ønsker sig "rigtige" ting, det er så meget mere hyggeligt at give..

Bare lige et lille jubii-indlæg fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

roenlund

Jeg synes også at det er så hyggeligt at give gode gaver og mænd er bare de sværeste ved aldrig hvad jeg skal give min far...

Anmeld

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

roenlund skriver:

Jeg synes også at det er så hyggeligt at give gode gaver og mænd er bare de sværeste ved aldrig hvad jeg skal give min far...

Det er bliver jo bytte bytte købmand, vist alle ønsker sig penge og gavekort..

Anmeld

30. oktober 2012

roenlund

Nadia&Daniel skriver:

Det er bliver jo bytte bytte købmand, vist alle ønsker sig penge og gavekort..

Det gør det meget nemt, vi besluttede sidste år at det fremover kun er børnene der for gaver...

Jeg har enkelte gange givet gavekort til mine søstre de ønskede sig shoppetur med mig og det synes jeg egentlig var hyggeligt så det fik de...

Anmeld

30. oktober 2012

booster_88

Arj hvor dejligt Vi har altid problemer med min ældste svoger, han er umulig at købe gave til. Han ønsker sig en masse, men uden for vores pris klasse. Så vi skal være kreative hver evig eneste år, mega træls.

Anmeld

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

booster_88 skriver:

Arj hvor dejligt Vi har altid problemer med min ældste svoger, han er umulig at købe gave til. Han ønsker sig en masse, men uden for vores pris klasse. Så vi skal være kreative hver evig eneste år, mega træls.

Ja, den side af sagen kender jeg også.. Manden's fætter på 18  Men han skal heldigvis ikke have gave i år (kun børn under 18 år før gave + svigermor, svigerfar, svigerinde og mandens mormor)

Anmeld

30. oktober 2012

booster_88

Nadia&Daniel skriver:

Ja, den side af sagen kender jeg også.. Manden's fætter på 18  Men han skal heldigvis ikke have gave i år (kun børn under 18 år før gave + svigermor, svigerfar, svigerinde og mandens mormor)

Arj hvor dejligt, jeg var lige ved at skrive giid det var mig. men elsker jo at købe gaver til folk. Før var det lidt nemmere der boede han i lejlighed, så kunne man jo købe noget til lejligheden, men nu er han flyttet sammen med kæresten, så de bor begge ved hendes forældre. Hvad søren skal man finde på .

Anmeld

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

booster_88 skriver:

Arj hvor dejligt, jeg var lige ved at skrive giid det var mig. men elsker jo at købe gaver til folk. Før var det lidt nemmere der boede han i lejlighed, så kunne man jo købe noget til lejligheden, men nu er han flyttet sammen med kæresten, så de bor begge ved hendes forældre. Hvad søren skal man finde på .

Elsker også gavekøbene - det er så hyggeligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.