Hej alle kommende mødre 
Jeg er 23+6 og har termin d. 20 feb. Har både været til 12 og 20 ugers scanning, hvor alt var som det skulle være. Begge gangene var en fantastisk oplevelse.
Jeg går selv rundt med tanken om at få lavet en 3D scanning eller en alm scanning igen. Fordi der er så lang tid til den næste scanning på Riget er først i jan.
Hvordan har i andre det med ekstra scanniger er det noget i har fået gjort? og dem som evt. har fået foretaget en 3D scanning må endelig gerne fortælle om deres opleveles.
Min kæreste synes lidt det er noget pjat det med ekstra scanning, fordi han mener lidt at overraskelsen går af hvis man får lavet en 3D scanningen.
Hej,
vi var avsted til 3d/4d scanning i dag, jeg er 28+5, hos scanningsjordemoderen i Silkeborg. Det var en fantastisk oplevelse syntes vi
Det var så dejligt at kunne se hende igen, og jordmoren var så god til at forklare ALT! Hun så efter rygmargsbrok, hareskår/ganespalte, hun målte hovede, ben, vægten fik vi at vide.. Nogen av tingene fik vi jo også at vide til MD, men nå har hun jo vokset en del, så nogen ting kan være nemmere at se nu, også er det jo altid dejlig at vide at hun stadig har det godt. Det er den bedste gennomgang vi har fået, og det hele ble optaget med mikrofon. Vi fikk med os 30 flotte billeder og en dvd med forløbet med lyd på. Så kan vi virkelig dele det hele med dem vores familie.
Vi havde en totalt fet opplevelse - hvis du vælger at få en 3d, så håber jeg I er lige så heldige med jordemoderen 
Anmeld