hvad skal min svigerfar have i gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

henh01

Jeg er helt på bar bund..

Han er gift - de kan godt lide øl (er i tvivl om hun kan egentlig) de er medlem af den lokale motorcykel klub hvor de tilbringer mange timer til arrangementer, sjov og ballade.
Han går meget op i sin cykel.

Jeg tror ikke de er til biograf osv - har egentlig aldrig hørt dem sige de skulle i biffen eller ud at spise. De hygger meget derhjemme..

Det må koste 400 kr. Vi plejer at give dem en kurv med lidt øl/vin glas, sukkerfri slik og chokolade (han har sukkersyge) og speciel øl. Men det er ligesom prøvet af nu,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

henh01 skriver:

Jeg er helt på bar bund..

Han er gift - de kan godt lide øl (er i tvivl om hun kan egentlig) de er medlem af den lokale motorcykel klub hvor de tilbringer mange timer til arrangementer, sjov og ballade.
Han går meget op i sin cykel.

Jeg tror ikke de er til biograf osv - har egentlig aldrig hørt dem sige de skulle i biffen eller ud at spise. De hygger meget derhjemme..

Det må koste 400 kr. Vi plejer at give dem en kurv med lidt øl/vin glas, sukkerfri slik og chokolade (han har sukkersyge) og speciel øl. Men det er ligesom prøvet af nu,

Hvad så med at købe sådan at ham måske selv kunne lave øl eller snaps?

Vi købte nemlig klar snaps, krydderier og en bog til min morfar et år. Han snakker konstant om snaps, mjød og øl, så vi tænkte at han da selv kunne prøve at bikse noget sammen  Det var et hit 

Anmeld

30. oktober 2012

M&F&C

LilleNyPåVej skriver:

Hvad så med at købe sådan at ham måske selv kunne lave øl eller snaps?

Vi købte nemlig klar snaps, krydderier og en bog til min morfar et år. Han snakker konstant om snaps, mjød og øl, så vi tænkte at han da selv kunne prøve at bikse noget sammen  Det var et hit 

Jeg tænkte det samme  

I kunne også give ham et gavekort til en lækker middag på et bryghus, hvor de kunne have mulighed for at smage på lidt special øl  

Anmeld

30. oktober 2012

henh01

M&F skriver:

Jeg tænkte det samme  

I kunne også give ham et gavekort til en lækker middag på et bryghus, hvor de kunne have mulighed for at smage på lidt special øl  

Ja men som sagt så har jeg aldrig hørt om at de har været ude at spise og jeg er i tvivl om om konen kan lide øl..

Anmeld

30. oktober 2012

Dinna88

mine svigerforældre elsker deres motorcykelklub, så vi overvejer sådan nogle halvstore ølskilte til væggene i deres hus?

Anmeld

30. oktober 2012

M&F&C

henh01 skriver:

Ja men som sagt så har jeg aldrig hørt om at de har været ude at spise og jeg er i tvivl om om konen kan lide øl..

Min fejl

Han står ikke og mangler et eller andet til sin motorcykel? - Nogen nye lækre, varme handsker f.eks.?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.