Det går stærkt her i Lørup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. maj 2009

Fines mor

Lidt nyt sker her da..

Josephine lærte igår, at køre uden støttehjul på en eftermiddag.
Vi var til fødselsdag hos min søster, der lånte hun en cykel som min niece
havde, den var uden støttehjul. Sadlen blev sat ned, og den blev pumpet så hun kunne komme op på den. 1-2-3 så kørte hun rask afsted, hun fik dog hjælp til at komme op og ned. Hertil formiddag har hun så kørt på sin egen, og har lært at komme igang selv. Stooor pige, hvor går det stærkt nu.

Isabella har de sidste 2 uger gået uden ble, og nu går hun selv på wc og laver både stort og småt.

Vi har snart igen små børn tilbage i Lørup, det er ski da lidt for vildt!!!!!

Håber i nyder det gode vejr...

Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Wauw... Det er bare flot at dine piger bare er så dygtige!!! 

Anmeld

1. juni 2009

lene

Hvor er  de bare dygtige begge tøser
knus Lene og Mathias som køre for fulde fart på 2 hjul

Anmeld

2. juni 2009

Tina2

De er da så dygtige, Helle:-)

Det er så fedt når de smider de støttehjul. Filuca smed dem sidste forår og har ræset derud af lige siden, hun eeeelsker at cykle:-)

Milas er begyndt at ville sidde på den der toilet-trainer, men har ikke tisset endnu:-) Han er meget fokuseret på at tisseren skal pege ned i toilettet, ha ha! Stor fordel når han begynder at ville tisse på toilettet *gg*

Synes sgu det går stærkt med dem..... Bette-snusken blir sgu to år imorgen (idag)... Synes kun det føles som 1 års tid siden.... For præcis 2 år siden havde jeg veer nu- men var meget i tvivl om det VAR veer, for de gjorde ikke ondt... Først kl. 3.30 var jeg ret sikker og kl. 5.33 i nat er det 2 år siden Milas kom til verden.... :-)
Og nu drøner han rundt og snakker som et vandfald- er lige begyndt på små sætninger:-) Kæft jeg synes tiden går stærkt!!!!!!!!!

Anmeld

3. juni 2009

Susan1978

EI hvor lækkert Helle..

Ea stod også bare op på sin cykel og cyklede.. man glor altså lige lidt.. så pinden er skam pillet af igen ..

fedt at hun snart er renlig.. blir så rart når Emil når dertil...

Anmeld

3. juni 2009

Fines mor

Susan1978 skriver:

EI hvor lækkert Helle..

Ea stod også bare op på sin cykel og cyklede.. man glor altså lige lidt.. så pinden er skam pillet af igen ..

fedt at hun snart er renlig.. blir så rart når Emil når dertil...

Hihi ja det er lidt vildt, jeg måtte også vende mig om for ikke at kigge.
Jeg var så bange for hun skulle vælte og slå sig, men jaja hun havde jo styr på det. Stoore pige.

Igår kørte hun hjem fra børnehaven med farmand. :-) Så tog jeg Isabella med hjem og lavede aftensmad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.