Vægttab - er i stadig igang? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Hej piger 

Jeg synes ikke jeg hører så meget fra jer andre Er jeg den eneste der stadig er igang med vægttab?  

Jeg vil meget gerne dele op- og nedture med dem der har lyst, for at holde mig selv (og jer?) ved ilden. Giver også gerne ud af alt den støtte og opbakning jeg kan 

Så! Hvordan går det med jer?

Mit vægttab går stadig meeeget langsomt - men det går fremad! Jeg har ind til nu tabt 4,2 kg (vejer mig om fredagen). Jeg har kun ændret ved min kost og har det 1000 gange bedre! Er glad, føler mig frisk og aldrig oppustet og utilpas.

Jeg håber at tabe i hvert fald 8,8 kg endnu -  den store drøm ville være 13,8 kg, men det er nok også lidt urealistisk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Kofoed.

Jeg er slet ikke kommet videre, med alt det der er sket. Men skal virkelig snart i gang, håber sådan jeg kan finde motivationen igen, kommer heller ikke til træning og det kan tydeligt mærkes. Ih altså, så jeg kan godt bruge et spark i røven (og nok mere end et)... Hvor længe har du været i gang?
Jeg har lidt mere at tage af, eftersom jeg vejer 50 kg mere end min ideal vægt.

Anmeld

29. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Jeg er slet ikke kommet videre, med alt det der er sket. Men skal virkelig snart i gang, håber sådan jeg kan finde motivationen igen, kommer heller ikke til træning og det kan tydeligt mærkes. Ih altså, så jeg kan godt bruge et spark i røven (og nok mere end et)... Hvor længe har du været i gang?
Jeg har lidt mere at tage af, eftersom jeg vejer 50 kg mere end min ideal vægt.

!!!!SPARK!!!!

Sådan! hihi.

Jeg kender det alt for godt. Og hvis jeg kan hjælpe med noget motivation, vil jeg med glæde det! Jeg tror bestemt jeg er mere motiveret selv, ved at lægge det hele ude i åbent forum.

Det er længe siden jeg begyndte at ville tabe mig for alvor. Mener det var midt/slut juli. Men det er for en månedstid til halvanden siden at jeg ændrede mine spisevaner!

Det går som sagt langssomt, men det går den rigtige vej 

Anmeld

30. oktober 2012

Kofoed.

Ka+Ma=Be skriver:

!!!!SPARK!!!!

Sådan! hihi.

Jeg kender det alt for godt. Og hvis jeg kan hjælpe med noget motivation, vil jeg med glæde det! Jeg tror bestemt jeg er mere motiveret selv, ved at lægge det hele ude i åbent forum.

Det er længe siden jeg begyndte at ville tabe mig for alvor. Mener det var midt/slut juli. Men det er for en månedstid til halvanden siden at jeg ændrede mine spisevaner!

Det går som sagt langssomt, men det går den rigtige vej 

Har er det så du har ændret?

Anmeld

30. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Har er det så du har ændret?

Jeg lever efter paleolivsstilen (Stenalderkost) Og det fungerer rigtig godt for mig.

Anmeld

30. oktober 2012

Kofoed.

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg lever efter paleolivsstilen (Stenalderkost) Og det fungerer rigtig godt for mig.

Øh fisk. hvad går det ud på?

Anmeld

30. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Øh fisk. hvad går det ud på?

At spise mad som vores krop er bygget til! (sådan er deres teori, at mennesket ikke har tilpasset sig den kost som industialiseringen medførte).

Hovedsageligt (i grove træk) handler det om ikke at spise produkter med gluten, raffineret sukker og stivelse. Da man ikke må spise kornprodukter, ris, pasta og kartofler, misforstår mange konceptet og tror det handler om kulhydrater - det gør det ikke!  Man skal stadig have masser af kulhydrater i form af grøntsager og rodfrugter eks.

Anmeld

31. oktober 2012

SaNiNa

Ja, men det går meget meget stille især efter vi har ligget syge og jeg ikke kan slippe af med min kvalme (så slemt at jeg har købte en test for lige at være sikker).

så har desværre den sidste uge taget 500g på

Håber at det bliver næste uge jeg kommer rigtig igang igen, den søde tand har også fået fat igen så den skal jeg lige have stoppet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.