Søøøger en slynge ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. november 2012

GUSO

morethanperfect skriver:

Jep .. Til billige penge ..

Hej jeg har en ringslynge amazonas fra babysam denne farve : http://www.babysam.dk/carry-slynge-70x510-lollipop bare en ringslynge istedet, nypris ca 400 brugt meget lidt, du må få den for 200,-
Mvh Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

morethanperfect

GUSO skriver:

Hej jeg har en ringslynge amazonas fra babysam denne farve : http://www.babysam.dk/carry-slynge-70x510-lollipop bare en ringslynge istedet, nypris ca 400 brugt meget lidt, du må få den for 200,-
Mvh Camilla

Øv det er de farver .. Jeg har jo en dreng

Anmeld

1. november 2012

GUSO

morethanperfect skriver:

Øv det er de farver .. Jeg har jo en dreng

Ja det er øv :0)

Anmeld

2. november 2012

crille

Hvis du sender mig mail eller mobilnr kan jeg sende dig billeder. Har en sort strækvikle som jeg ikke bruger mere. Med den kan du selv vælge hvordan han skal sidde/ligge og han kan komme til at ligge helt hud mod hud. 

Anmeld

2. november 2012

Skifreaken

morethanperfect skriver:

Har en sort ringslynge brugt få gange, tør ikke love det, men mener jeg har en dvd du kan få med, om hvordan man kan bruge den. Eller jeg ved jeg har den, det er bare lige hvor - og vi flytter i morgen. Så et sted i en kasse :p

Du kan få den for 150 kr + porto.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. november 2012

Studerendemor

Hvis du har en lille smule syerfaring og en symaskine, kan du meget nemt sy en slynge. 

Mamas Life har en god syvejledning: www.mamaslife.dk under slyngeringe-sy selv

Anmeld

2. november 2012

Tenna Cecilie

morethanperfect skriver:

Har du en symaskine? Jeg har selv syet min nemlig og det er gjort utroligt billigt. Jeg kan anbefale en strækvikle - det er bare noget elastisk stof.. ca. 5 meter langt og 50cm bredt lige op og ned. En overlockning i kanten eller zig-zag hvis du ikke har mulighed for dette. Det er smadder billigt og der er masser videoer og forklaringer på nettet for hvordan man kan vikle denne. Utal af muligheder, jeg er smadder glad for min

Anmeld

2. november 2012

morethanperfect

crille skriver:

Hvis du sender mig mail eller mobilnr kan jeg sende dig billeder. Har en sort strækvikle som jeg ikke bruger mere. Med den kan du selv vælge hvordan han skal sidde/ligge og han kan komme til at ligge helt hud mod hud. 

Sender i en besked

Anmeld

2. november 2012

morethanperfect

Skifreaken skriver:

Har en sort ringslynge brugt få gange, tør ikke love det, men mener jeg har en dvd du kan få med, om hvordan man kan bruge den. Eller jeg ved jeg har den, det er bare lige hvor - og vi flytter i morgen. Så et sted i en kasse :p

Du kan få den for 150 kr + porto.

Okay . Jeg vender lige tilbage

Anmeld

2. november 2012

morethanperfect

skrivemaskine skriver:

Hvis du har en lille smule syerfaring og en symaskine, kan du meget nemt sy en slynge. 

Mamas Life har en god syvejledning: www.mamaslife.dk under slyngeringe-sy selv

Jeg kan desværre overhovedet ikke sy .

Har aldrig prøvet det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.