Vi var så lykkelige idag og fik lavet vandrejournal idag osv. indtil vi snakker om mine smerter i siden. Han mener jeg er 6+0 idag. Vi bliver sendt på akut scanning med blodprøveer osv. Da jeg endelig kommer op og bliver scannet finder de "blommen" der hvor spiren skulle putte - men der ligger ingen foster eller tegn på det, der er helt tomt :´( Jeg har aldrig været så ked og bange i hele mit liv. Der var endda en ekstra overlæge inde os se på mig. De ville se mig igen på fredag til ny blodprøve og scanning - og hvis Hcg ikke var steget der skulle jeg have fjernet resterne der inde. De troede at det måske kunne være at det var fordi jeg måske ikke var så langt henne endnu at de ikke kunne se det - hvor jeg dog bare håber. Er bare så bange for på fredag, for der mente de at de skulle se en anelse for noget eller stigning af mit hcg. Jeg bliver virkelig dybt ulykkelig hvis det er... puhaa snøft hvor er jeg bange 
Er der nogen der har prøver at blive scannet og intet kunne se men kunne senere hen ??
Er så urolig snøft
Anmeld