Sikke da en uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

SaNiNa

Jeg hvade jo Naia hjemme Tirsdag for at vi kunne komme til åbenhus ved vores sp og vi kom ad også afsted og hvade en stille og hyggelig dag sammen.

Men da vi skal hente storbror begynder jeg at blive dårlig, fryser, hovedepine, kvalme, svimmel og flimmer for øjnene.

Vå får hentet storbror og komme hjem og får fundet noget legetøj frem, jeg hvade lovet Nicklas boller i karry (boller i kaj og andres som Nicklas nu siger), farsen til bollerne hvade jeg rørt mens Naia sov til middag.

Men kunne bare mærke på mig selv jeg ikke skulle stå og koge boller nu så det blev til boller med leverpostej til ungerne i mellem tiden var jeg begynd at kaste rigtig voldsomt op g Naia følgte lige så stille efter.

Forsøgt at få fat på min søster så hun kunne komme og hjælpe med Nicklas dagen efter da farmor (som bor nedneunder) skulle møde tidlig næste morgen og vi ville være alene. Nå men kunne bare slet ikke få fat på min søster så det endte med at manden måtte køre fra århus (på arbejde) for at komme hjem og tage ungerne eller Nicklas naia og jeg var gået i seng kl 17

Dagene efter begynder jeg så at få rigtig dårlig mave samtidig naia har hård mave men hun får 40 i feber og rigtig skidt.

Nicklas kommer i børnehave og jeg syntes at i løbet af dagen bliver jeg mere frisk, men det var så kun om eftermiddagen for om aften går jeg i seng igen med hele mulivitten.

Næste dag bliver manden nød til at tage på arbejde igen så Farfar aflevere Nicklas i bh og Naia og jeg sover kl 8 ude at anse noget som helst da vi står op er naia fyldt med udslæt, knopper og stadig næsten 40 i feber.

Beslutter mig for at gå op til vores læge (vi bor 10min gang og der er aldrig p muligheder) til de åbne kl 10, vi kommer ind til en læge som er i turnus (staves) søde kvinde som er ret sikker på det bare er en virus men hun vil alligevel gerne lige have vores almindelig læge til at se på det.

Og han ringer straks til børnemodtagelsen da jeg som lille hvade meningitis og min tvillingsøster døde af det (det står åbenbarnt i min journal som vider står i Naia´s) og de vil jo så gerne se hende med det samme så den lille km der er fra vores læge til OUH i ambulance med babu babu,.

I modtagelse bliver vi isoleret helt og de får undersøgt Naia fra top til tå i deres gul og grønne dragter som hun bestemt ikke kun lide. Børnelæge mistænker ikke meningitis, men stafylokokker i hendes udsæt så vi er stadig isoleret.

hun får så taget en masse boldprøve som vi venter flere timer på at få svar på men hun sov heldigvis det meste af tiden i mine arme og der var fjernsyn på stuen og toilet.

kl 15.30 får vi svar på prøverne og de er heldigvis meget flotte, selvom hun stadig ikke rigtig vil spise eller drikke.

Vi venter så atter på børnelægen for at høre hvad der så skulle ske og hendigvis fik vi lov at komme hjem med en åben indlæggelse til idag mandag og vi har ikke haft brug for den.

Lørdag eftermiddag var hun så frisk igen at hun rigtig begynde at lege og forsøge på at gå igen.

Så idag har hun været i dp for første gang i 1 uge og hun var bare så træt da hun kom hjem at kun blev puttet kl 18 og hun sover stadig dog græder hun lidt i søvne idag.

Men puha hvor kan ens moder hjerte side langt oppe i halsen selv om personalet på OUH syntes det var flot jeg bevarede mit overblik så meget som jeg gjore. (hvad skulle jeg ellers have gjort)

Sådan en tur bekræfter bare hvor meget man elsker og holder af sine børn

Det blev vist lige lidt langt undskyld hvis du nåede igemmen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Puh sikke en forskrækkelse da! Men dejligt at høre, at i har fået det godt igen begge to. 

Kan godt forestille mig, at det ikke er sjovt at opleve sådanne ting med sine børn  Puuuh!

Anmeld

30. oktober 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Puh sikke en forskrækkelse da! Men dejligt at høre, at i har fået det godt igen begge to. 

Kan godt forestille mig, at det ikke er sjovt at opleve sådanne ting med sine børn  Puuuh!

Det er bare det væreste, hun var som en slatten dukke rigtig ulækker følelse.

Syntes dog hun var noget pylret idag igen, men håber det fordi hun vågner så mange gange om natten og hun så bare er træt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.