Ja, det blev endelig min tur
Og det skete faktisk onsdag den 24/10-12 kl. 18.33 med en vægt på 3860g og 55cm lang! Simpelthen så flot!
Fødslen startede egentlig natten mellem tirsdag og onsdag, jeg kunne bestemt ikke sove! Men aktiv fødsel foregik fra omkring 11 formiddag også til 18.33
Jeg klarede hele forløbbet med et dejligt varmt badekar! Og iltmaske
Pressefasen varede ca. en halv time og jeg fik kun 3 hudafskrabninger, så jeg var vist heldig
Da JM skulle undersøge ham opdagede hun at den ene testikel var hævet og skrev i journalen vi skulle se en børnelæge dagen efter. Han kom og kiggede, derefter blev vi sendt til ultralydsscanning og børnelæge kom tilbage med svaret, han højre testikel havde snoet sig rundt om sig selv og lukket for blodtilførelsen, og i og med der var gået over 12 timer kunne den ikke reddes, så den er gået til grunde (død)
Men heldigvis er den anden velfungerende! 
Men, dagen efter fik vi det ikke nemmere! Jeg fik blindtarmsbetændelse!!!! Og lå med smerter i 15 timer hvorefter de akut opererede mig... 

Der var gået hul på blindtarmen, så vi har været nødsaget til at være indlagt i 5 dage i stedet for 2
Og oven i det fandt de også ud af jeg har sten i begge mine nyrer, så nu skal jeg til udredning på Herlev hospital, ØV! 

Men bortset fra alt det dårlige, har vi fået os en fantatisk dreng! Han er nem og græden næsten ikke. Sover vidunderligt og er dejlig meget vågen! 

Mælken er løber til, og jeg har bare SÅ meget mælk, så lillemanden nyder godt af godterne 
Det var lidt fra mig også får i lige nogle billeder af prinsen 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld