lægernes plan holder :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

kriknu

**Ønskebabyen skriver:

Det kan du tro jeg nok skal gøre. Skriver også update onsdag og fredag

Jeg tror bp bliver fredag den 16/11 da det så er 14 dage efter ÆO, men ved selvfølgelig ikke noget med sikkerhed endnu.

Hvis det er tilfældet så krydser jeg for at vi begge for en god fredag den dag, jeg skal nemlig afsted til tidlig scanning! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

**Ønskebabyen

M (: skriver:

Ej, det kunne da være en fantastisk 2xfødselsdag-og-1xjulegave! 

Jaaa helt vildt

Anmeld

29. oktober 2012

**Ønskebabyen

kriknu skriver:

Hvis det er tilfældet så krydser jeg for at vi begge for en god fredag den dag, jeg skal nemlig afsted til tidlig scanning! 

Ej hvor spændende! Jeg også for os begge

Anmeld

29. oktober 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Jeg var til 2. Scanning i dag, og det så så godt ud.. der var et æg der var hele 22 mm, og ellers lå de på omkring 17-20 og nogle få på 14, men dem sagde lægen at de nok skulle nå at komme med hvad størelse angår, til på Onsdag hvor jeg skal have ÆU

Det er så fantastisk glæder mig!!

Og det vil så sige at det hedder ÆO på Fredag - fantastisk op til en weekend, hvor jeg bare skal slappe af..

Er igen helt høj (læs: MEGA GLAD!!) over at det hele bare går lige efter bogen - jeg har ikke synes det på noget tidspunkt har været hårdt at være på nedregulering eller hormoner, det er først nu jeg begynder at have lidt ondt og kan mærke at der er mange æg der fylder godt i mavsen..

Fedt, hvor er det dejligt for jer og så er det bare hjem og slappe af og få kæresten til at hygge lidt ekstra om dig

Anmeld

29. oktober 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Fedt, hvor er det dejligt for jer og så er det bare hjem og slappe af og få kæresten til at hygge lidt ekstra om dig

Ja, Onsdag skal vi ikke andet end at slappe af og lave absolut intet, ihvertfald for mi vedkommende.

Fredag skal vi DESVÆRRE til 4 års fødselsdag, men det kommer forhåbentlig til at foregå stille og roligt, ellers må jeg køre hjem.. Der er ingen der ved noget i vores familie, så det er med at passe på så meget som muligt..

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

**Ønskebabyen skriver:

Ej hvor spændende! Jeg også for os begge

Det bliver så spændende at se, der er i hvert fald ingen risiko for at jeg glemmer at tjekke hvordan det går dig når det er på en dag hvor der også sker noget hos os 

Anmeld

29. oktober 2012

**Ønskebabyen

kriknu skriver:

Det bliver så spændende at se, der er i hvert fald ingen risiko for at jeg glemmer at tjekke hvordan det går dig når det er på en dag hvor der også sker noget hos os 

Dejligt, hvis man bliver husket Så det er jeg da glad for at høre..

Anmeld

29. oktober 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Ja, Onsdag skal vi ikke andet end at slappe af og lave absolut intet, ihvertfald for mi vedkommende.

Fredag skal vi DESVÆRRE til 4 års fødselsdag, men det kommer forhåbentlig til at foregå stille og roligt, ellers må jeg køre hjem.. Der er ingen der ved noget i vores familie, så det er med at passe på så meget som muligt..

Uhh hvor bliver det spændende kan du godt tie stille med det til familien? Jeg lod være med at sige noget til mine forældre første gang, men det var godt nok hårdt synes jeg!

Rigtig god fornøjelse til æu og æo

Anmeld

29. oktober 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Uhh hvor bliver det spændende kan du godt tie stille med det til familien? Jeg lod være med at sige noget til mine forældre første gang, men det var godt nok hårdt synes jeg!

Rigtig god fornøjelse til æu og æo

Ja, det kan jeg sagtens. Nogle gange har man lyst til at fortælle vidt og bredt om alt det vi (jeg) går igennem. Men vi har valgt at det kun er os selv der skal vide det, da vi heller vil komme og overraske dem med en positiv blodprøve/test

Anmeld

29. oktober 2012

Nessie

Sikke en spændende uge

Krydser fingre for at planen holder frem til om en 9-10 mdr.s tid

Er det IVF du skal igennem? Undskylder på forhånd for min dårlige hukommelse, for du har sikkert lige fortalt mig det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.