Der var altså virkelig en baby derinde :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

Jupiter

FrkZier skriver:

uuh

men nu er ventetiden vel også nemmere at holde ud, nu du ved der i det mindste er liv derinde stadig - så det 'bare' alle de andre ting, men liv er der

Hehe, ja.

Jeg er da også overbevist om at jeg bliver utålmodig over ventetiden til MD, samme øjeblik NF er overstået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

FrkZier

Jupiter skriver:

Hehe, ja.

Jeg er da også overbevist om at jeg bliver utålmodig over ventetiden til MD, samme øjeblik NF er overstået

jeg gik direkte hjem fra NF og bestilte tid til kønsscanning

Anmeld

29. oktober 2012

Jupiter

FrkZier skriver:

jeg gik direkte hjem fra NF og bestilte tid til kønsscanning

Jeg har allerede bestilt tid til kønsscanningen

Anmeld

29. oktober 2012

FrkZier

Jupiter skriver:

Jeg har allerede bestilt tid til kønsscanningen

hehe :p - hvornår skal du det så?

Anmeld

29. oktober 2012

Jupiter

FrkZier skriver:

hehe :p - hvornår skal du det så?

Jeg har bestilt tid d. 3. december.

Det er både fordi vi er nysgerrige, men faktisk mest fordi vi gerne vil kunne ønske os nogle ting til baby, som ikke behøver være hvide eller sorte, til jul

Kan se på din status at du skal afsted lige om lidt - det bliver da super spændende! Har du/i en fornemmelse eller er i helt blanke?

Anmeld

29. oktober 2012

FrkZier

Jupiter skriver:

Jeg har bestilt tid d. 3. december.

Det er både fordi vi er nysgerrige, men faktisk mest fordi vi gerne vil kunne ønske os nogle ting til baby, som ikke behøver være hvide eller sorte, til jul

Kan se på din status at du skal afsted lige om lidt - det bliver da super spændende! Har du/i en fornemmelse eller er i helt blanke?

spændende

ja på FREDAG altså jeg er 100% på det er en dreng - så¨bliver sjovt at se om jeg har ret(selvfølgelig har jeg det)

Anmeld

29. oktober 2012

Jupiter

FrkZier skriver:

spændende

ja på FREDAG altså jeg er 100% på det er en dreng - så¨bliver sjovt at se om jeg har ret(selvfølgelig har jeg det)

Hehe, vi venter spændt på resultatet

Anmeld

29. oktober 2012

FrkZier

Jupiter skriver:

Hehe, vi venter spændt på resultatet

Anmeld

19. november 2012

Miss-86

Jupiter skriver:

Ja, jeg kommer lige fra en scanning på sygehuset.

Jeg blev henvist af min læge til morgen fordi jeg har småblødt lidt, og haft nogle smerter som jeg ikke kunne forklare.

Der VAR altså en lille baby derinde - den lå der helt virkeligt, og hjertet bankede løs!

Der var intet unaturligt at se, og alt var lige efter bogen. De skød mig til 10+6 i stedet for 10+4, så jeg må hellere lige rette terminsdatoen til 21. maj

Hvor er det bare dejligt Endnu engang tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.