Hvor er løven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. maj 2009

Stumpen

Så fik vi Mathilde hjem fra sommerhus.. Damen er da bare total kold overfor at være væk fra mor og far i 5 dage... Men det er nu godt nok...

Nå men hun havde jo hendes 17 (nat)bamser med i sommerhus og her til morgen skal vi jo have ryddet op, redt senge og tjekke ud.. Mathilde går på et tidspunkt forbi mig med Anders And (en stur bamse) Lidt efter med løven -som er kusine til carebears... Jeg hører hende mumle inde fra soveværelset hvor hende og mor har sovet hele ugen... Jeg går derind og hun har taget sengetæppet lidt af i begge sider.. Jeg siger at den skal være redt, da vi jo skal hjem.... Vi tager hver vores side... Så langt så godt... Vi låser af og aflevere nøgle, da vi er halvvejs hjemme slår det mig: Har vi fået Anders and med? Ja... Hvad med løven??? Karsten ligner et stort spørgsmålstegn og jeg bliver nærmest helt knust på tøzens vejne, for det er den bamse som SKAL være i sengen om aftenen... Vi tjekker bagagerummet og der er ingen løve.. Mor ringer til sol og strand for at høre om vi kan låne nøglen igen, det var der ingen problemer med.. Mor får sig låst ind og hvem ligger på hovedpuden i Mathildes seng under sengetæppet????? Nemlig... LØVEN.... Nuj, hvor blev moren glad, for hun kunne godt forudse hvilken ulykkelig datter hun ville have kl 20 i aftes...

Lang forklaring, men for pokker da, de unger, man skal da også tjekke dem hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2009

st

Det var sgisme da godt i fandt løven. Mads har en super grim hånd-dukke, som jeg i tidernes morgen kom til at kalde for Solveig. Det hedder hun altså, og hun er UUNDVÆRLIG når Madsen skal sove. Gud nåde og trøste den der ikke sørger for han har den der når han skal sove.

Dukken er simpelthen bare så grim. Det er sådan en jamicansk håndukke, men langt mørkebrunt garn-hår og det jamaicanske flag som trøje/kjole. Den erstattede mig da han var omkring 11 måneder gammel. Der skulle jeg stå halsbrækkende ind over sengekanten, for at drengen kunne nulre mit hår når han skulle sove. Det var der Solveig kom ind i billedet, og hun har fungeret fint lige siden.

Men jeg synes bare det er så hyggeligt.

Knus st

Anmeld

2. juni 2009

Munder

hæhæhæ Solveig..... Ja hvad der virker er godt.

Kender alt for godt bamsesituationen. Andrea har 5 sovebamser, som alle skal være i sengen. De bliver fint sat på plads om aftenen når hun skal sove, og hvis der mangler en, er hele hendes verden ved at bryde sammen. Heldigvis er hun begyndt på, at de skal ligge i sengen om dagen også, så vi slipper for at rende rundt og lede efter dem. Før i tiden var de med hende overalt.

Her lige et billede af de 4 af dem...Jorbær Marie er nemlig først kommet til for en måneds tid siden.

Anmeld

2. juni 2009

Stumpen

Genialt navn: Solveig  Så opfindsomme er vi ikke her i huset..

Jeg er i hvert fald glad for at vi vendte om og fik fat i løven, det ville da ikke være til at bære at skulle forklare hende at løve var væk..

Godt nok er løven -og de andre bamser ikke grimme af udseende, som du beskriver st, men de er dælme blevet nusset med årene, så halv sorte i det.. Overvejer kraftigt at købe lidt dyrer bamser til baby, så de kan gå i vaskemaskinen, men det er jo ikke os der bestemmer hvilke bamser ungerne knytter sig til...

Anmeld

3. juni 2009

st

Jeg sniger mig lige ind og tager et billede af gudeskønne Solveig.

Øjeblik....

Anmeld

3. juni 2009

Stumpen

Dorte W. skriver:

hæhæhæ Solveig..... Ja hvad der virker er godt.

Kender alt for godt bamsesituationen. Andrea har 5 sovebamser, som alle skal være i sengen. De bliver fint sat på plads om aftenen når hun skal sove, og hvis der mangler en, er hele hendes verden ved at bryde sammen. Heldigvis er hun begyndt på, at de skal ligge i sengen om dagen også, så vi slipper for at rende rundt og lede efter dem. Før i tiden var de med hende overalt.

Her lige et billede af de 4 af dem...Jorbær Marie er nemlig først kommet til for en måneds tid siden.

HVordan kan de bamser være så fine?? Mathildes er bare  at kigge på - er nok lidt en overdrivelse... Men vi har self. også haft en hund der ikke ligefrem har gjort gulvene herhjemme mere rene...

Jeg vil have en støvsuger ligesom Tine har....Mon man skulle købe sådan en til manden i farsdagsgave

Anmeld

3. juni 2009

st

Her er hun så ....

Miss World 2008

Men jeg skal hilse fra Madsen og sige, at hun er uundværlig.

Anmeld

3. juni 2009

Stumpen

st skriver:

Her er hun så ....

Miss World 2008

Men jeg skal hilse fra Madsen og sige, at hun er uundværlig.

Sidder seriøs her og griner... Hun er da dejlig -hende kanjeg godt forstå at han elsker

Anmeld

3. juni 2009

st

Det var pga håret hun blev valgt. Det skulle jo findes en erstatning for mit lange hår. Det lykkedes.

Kan godt forstå du griner. :-)

Anmeld

3. juni 2009

Stumpen

Jeg synes altså at hun er så grim at hun er skøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.