Så fik vi Mathilde hjem fra sommerhus.. Damen er da bare total kold overfor at være væk fra mor og far i 5 dage... Men det er nu godt nok...
Nå men hun havde jo hendes 17 (nat)bamser med i sommerhus og her til morgen skal vi jo have ryddet op, redt senge og tjekke ud.. Mathilde går på et tidspunkt forbi mig med Anders And (en stur bamse) Lidt efter med løven -som er kusine til carebears... Jeg hører hende mumle inde fra soveværelset hvor hende og mor har sovet hele ugen... Jeg går derind og hun har taget sengetæppet lidt af i begge sider.. Jeg siger at den skal være redt, da vi jo skal hjem.... Vi tager hver vores side... Så langt så godt... Vi låser af og aflevere nøgle, da vi er halvvejs hjemme slår det mig: Har vi fået Anders and med? Ja... Hvad med løven??? Karsten ligner et stort spørgsmålstegn og jeg bliver nærmest helt knust på tøzens vejne, for det er den bamse som SKAL være i sengen om aftenen... Vi tjekker bagagerummet og der er ingen løve.. Mor ringer til sol og strand for at høre om vi kan låne nøglen igen, det var der ingen problemer med.. Mor får sig låst ind og hvem ligger på hovedpuden i Mathildes seng under sengetæppet????? Nemlig... LØVEN.... Nuj, hvor blev moren glad, for hun kunne godt forudse hvilken ulykkelig datter hun ville have kl 20 i aftes...
Lang forklaring, men for pokker da, de unger, man skal da også tjekke dem hele tiden

Anmeld