Har vi haft sovetider oppe og vende? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

L&V

maryjane skriver:

Ej hvor vildt hun kan sove så lang en lur, det kunne Karla ikke engang da hun var yngre :p sjovt med den forskel der er.

Altså det er omkring 2 1/2time x2.. Åh da hun var lille sov hun en lur på 5timer og så en på 2 og en på 1 time.. hun har altid haft et godt sove hjerte.. Inden barslet sluttede stod vi først op ved 9-10 tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

L&V

maryjane skriver:

Ej hvor vildt hun kan sove så lang en lur, det kunne Karla ikke engang da hun var yngre :p sjovt med den forskel der er.

Altså det er omkring 2 1/2time x2.. Åh da hun var lille sov hun en lur på 5timer og så en på 2 og en på 1 time.. hun har altid haft et godt sove hjerte.. Inden barslet sluttede stod vi først op ved 9-10 tiden

Anmeld

29. oktober 2012

maryjane

Månsson skriver:

Ah ok, lyder dejligt alligevel

Anmeld

29. oktober 2012

L&V

maryjane skriver:

Ah ok, lyder dejligt alligevel

Det er det os og hjælper lidt på samvittigheden mht de længe dage i dagpleje

Anmeld

29. oktober 2012

RiUL

Frejsmor skriver:

Frej er begyndt at sove SÅ godt, efter han er kommet på eget værelse..

Han får natflasken omkring kl. 18.30-19 og sover umiddelbart derefter og så sover han til 6.30-7.30, i morges helt til kl. 8(9 sommertid - jeg er målløs )

I dp sover han som regel 2,5-3 timers middagslur i weekenderne hjemme kun 1-1,5..

Okay Dejligt at han sover bedre efter han er kommet på eget værelse 

Anmeld

29. oktober 2012

RiUL

HeidiØ skriver:

William bliver lagt mellem 18.45 og 19.00  - han sover somregel med det samme eller efter max 15 min. Han vågner nogle gange 1 gang om natten for vand og sut og de sidste to nætter er han så vågnet ved 4-5 tiden og sovet lidt videre hos en af os til ca 6.30.

Nogle gange sover han formiddagslur, andre gange ikke. Igår f.eks., sov han fra 11.30 til 13.30 som det eneste på dagen

Hvad tid plejer han at vågne om morgenen?

Kan godt se jeg måske putter Oliver liiidt for tidligt  

Anmeld

29. oktober 2012

HeidiØ

RiUL skriver:

Hvad tid plejer han at vågne om morgenen?

Kan godt se jeg måske putter Oliver liiidt for tidligt  

Ja, hvis I KAN strække den, så prøv det

Han vågner altid mellem 05.30 og 07.00 !

Anmeld

29. oktober 2012

SaNiNa

Naia bliver puttet mellem 18.30-19.00 alt efter hvornår hun er træt når hun begynder at gnide øjne så begynder vi på putte ritualet

1: Ren ble, crem på, d-dråber, klippet negle osv (hygge, pulsetid)

2: nattøj

3 børstet tænder

4: bog læsning (nussetid)

5: vand

og så bliver der puttet

Det har så ikke helt kørt mens hun har været syg men syntes vi hurtig er kommet tilbage på samme spor

Hun er så også lige begynd at sove i sin egen seng så det er stadig meget nyt for os at jeg ikke lægger mig med hende i vores seng til hun sover.

Anmeld

29. oktober 2012

RiUL

SaNiNa skriver:

Naia bliver puttet mellem 18.30-19.00 alt efter hvornår hun er træt når hun begynder at gnide øjne så begynder vi på putte ritualet

1: Ren ble, crem på, d-dråber, klippet negle osv (hygge, pulsetid)

2: nattøj

3 børstet tænder

4: bog læsning (nussetid)

5: vand

og så bliver der puttet

Det har så ikke helt kørt mens hun har været syg men syntes vi hurtig er kommet tilbage på samme spor

Hun er så også lige begynd at sove i sin egen seng så det er stadig meget nyt for os at jeg ikke lægger mig med hende i vores seng til hun sover.

Vi er også begyndt at putte Oliver i egen seng, før lå jeg og ammede ham i søvn

Hvad tid vågner hun om morgenen? 

Anmeld

29. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Benjamin bliver lagt kl 19 Eller det vil sige, vi putter lidt på sofaen mellem 18.30-19.00 og så plejer han at falde i søvn omkring kl 19. Nogle gange tidligere, nogle gange senere.

Han vågner så ca. 6.30-7.00

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.