Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, det er så den der skrukhed jeg snakker om! Synes den kommer on/off HELE tiden... Og faktisk er det begyndt at være lidt irriterende, hvis ikke meget. For det passer ret dårligt ind set med fornuftige briller (grundet: 1. Jeg skal under behandling for socialfobi og angst, som i forvejen gør at jeg ikke kan arbejde/ gå på uddannelse. Og ved ikke om det bliver muligt for mig i nærmere fremtid. Dette er er den største faktor i mit hoved. 2: kæreste under uddannelse og mig på kh: heller ikke vildt god økonomi. 3: lejligheden vil pludselig blive noget mindre. 4: lang rejse til bedsteforældre der i forvejen er slem da man ikke kan garantere at der er plads til barnevogn etc i x-busserne før end man står og skal med , lidt skidt da de gerne vil have man skal bruge off. Transport. Tsk. Og vi er afhængige af den. ) Føler mig vildt tåbelig og havde bare brug for at komme ud med det! Hvordan tysser man lige den skrukke 'stemme' ned?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså hvis du stadig er skruk, og du godt ved at der er lidt "udfordringer", så er det jo nok fordi du ER skruk, og ikke vil tysse det ned
Og jeg er sikker på at "problemerne" nok skal løse sig, hvis I vælger at få en til Ellers må du lave en tidslinie over hvornår I kan gå igang, så det ligesom er "planlagt" og du ved at din skrukhed nok skal blive opfyldt
RiUL skriver: Altså hvis du stadig er skruk, og du godt ved at der er lidt "udfordringer", så er det jo nok fordi du ER skruk, og ikke vil tysse det ned Og jeg er sikker på at "problemerne" nok skal løse sig, hvis I vælger at få en til Ellers må du lave en tidslinie over hvornår I kan gå igang, så det ligesom er "planlagt" og du ved at din skrukhed nok skal blive opfyldt
Tak for råddet
Synes det er helt vildt latterligt egentlig at jeg ikke kan SLUKKE for det når jeg tænker de tanker, det er som om at det lige tager toppen når jeg prøver at skubbe det væk med fornuften... Men alligevel tager det over igen, og så skal man starte forfra... Hvis det giver mening.
åååh kender den alt alt for godt, men jeg kan jeg trøste mig med jeg har fået 2 skønne unger og har jo altid sagt to var rigeligt indtil nu.
Nu det manden som ikke vil. og ja vi vil jo også gerne købe hus og nu har vi mulighed for at spare lidt op så det gør vi.
Har derfor sagt til mig selv at jeg heller vil tilbyde mine 2 unger al min kærelighed og alt det de kunne ønske sig (inden for rimelighedens grænser) og kunne være der for dem mere end hvis der kom en lillesøster eller bror mere.
Skruk det jeg stadig nogle dage og tror altså aldrig den forsvinder, må bare glæde mig til nogle af vores søskende får nogle unger jeg kan låne.
Tror du skal se på det som en helt naturlig reaktion af dit moderlige instink og så glæd dig over det du allerede har
SaNiNa skriver: åååh kender den alt alt for godt, men jeg kan jeg trøste mig med jeg har fået 2 skønne unger og har jo altid sagt to var rigeligt indtil nu. Nu det manden som ikke vil. og ja vi vil jo også gerne købe hus og nu har vi mulighed for at spare lidt op så det gør vi. Har derfor sagt til mig selv at jeg heller vil tilbyde mine 2 unger al min kærelighed og alt det de kunne ønske sig (inden for rimelighedens grænser) og kunne være der for dem mere end hvis der kom en lillesøster eller bror mere. Skruk det jeg stadig nogle dage og tror altså aldrig den forsvinder, må bare glæde mig til nogle af vores søskende får nogle unger jeg kan låne. Tror du skal se på det som en helt naturlig reaktion af dit moderlige instink og så glæd dig over det du allerede har
det lyder meget fornuftigt det du siger. Håber bare hun kan få en søskende på et tidspunkt, og håber sådan de vil få en masse ud af hinanden. Åh suk, hih.
Kender det alt for godt! Jeg er også mega skruk, men det er ikke fordi jeg ønsker flere børn Jeg er ikke klar til, at Benjamin skal have delt opmærksomhed.
Men jeg tror jeg vil være skruk altid! Nok ligemeget hvor mange børn vi får vil den ligge og lure under overfladen.
Min veninde er i fødsel AS WE SPEAK! Og det gør mig vanvittig skruk! Kan slet ikke vente til hun har født, så jeg kan se den lille guldklump
Men hjertet har det med at styre over fornuften Det er svært, men jeg tror også, at det er vigtigt for dig, at du har styr på din angst inden du får flere børn. Ikke mindst for din egen skyld! Det skal nok lysne og så er overskudet til et barn mere med garanti meget større
Ka+Ma=Be skriver: Kender det alt for godt! Jeg er også mega skruk, men det er ikke fordi jeg ønsker flere børn Jeg er ikke klar til, at Benjamin skal have delt opmærksomhed. Men jeg tror jeg vil være skruk altid! Nok ligemeget hvor mange børn vi får vil den ligge og lure under overfladen. Min veninde er i fødsel AS WE SPEAK! Og det gør mig vanvittig skruk! Kan slet ikke vente til hun har født, så jeg kan se den lille guldklump Men hjertet har det med at styre over fornuften Det er svært, men jeg tror også, at det er vigtigt for dig, at du har styr på din angst inden du får flere børn. Ikke mindst for din egen skyld! Det skal nok lysne og så er overskudet til et barn mere med garanti meget større
Iiiih gider ikke være skruk altid, det er dælme hårdt i længden hehe . Men du har ret i at det er mest optimalt ikke at være så angstramt... Håber virkelig at det bliver bedre med tiden. Suk. Men tillykke til din veninde
maryjane skriver: Iiiih gider ikke være skruk altid, det er dælme hårdt i længden hehe . Men du har ret i at det er mest optimalt ikke at være så angstramt... Håber virkelig at det bliver bedre med tiden. Suk. Men tillykke til din veninde
Haha nej det gider jeg heller ikke! Men tror desværre aldrig helt jeg kommer af med det
Selvfølgelig bliver det bedre! Ingen tvivl om det. Bare det at du er i behandling er jo stort! Du skal tro på det, udfordre dig selv og klappe dig selv på skulderen
Og mange tak (SUK det går langsomt, hun har haft veer siden i går eftermiddags/aftes og er kun få cm åben og har 6 min imellem veerne .)
maryjane skriver: det lyder meget fornuftigt det du siger. Håber bare hun kan få en søskende på et tidspunkt, og håber sådan de vil få en masse ud af hinanden. Åh suk, hih.
Det skal nok komme, før eller side passer det bedre ind, jeg vil også altid håbe vi får en mere men lige nu er der bare ikke tid og plads.
Er sikker på de nok skal få noget ud af hinanden der er 4 år mellem min søster og jeg vi hvade ikke vildt meget med hinanden at gør da vi var små, men nu har vi det tætteste forhold.
SaNiNa skriver: Det skal nok komme, før eller side passer det bedre ind, jeg vil også altid håbe vi får en mere men lige nu er der bare ikke tid og plads. Er sikker på de nok skal få noget ud af hinanden der er 4 år mellem min søster og jeg vi hvade ikke vildt meget med hinanden at gør da vi var små, men nu har vi det tætteste forhold.
Jeps kemien betyder jo også noget og ikke kun aldersforskellen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128