er vi de eneste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2008

Muffinmus

nej, man laver den vist ikke i Viborg kommune mere...
Men de blev jo høre testet da de var nyfødte så det burde da være nok synes jeg:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

Siber

Hellere ikke i Faxe kommune, den er forældet siger de :P

Knus Siber

Anmeld

13. marts 2008

Emma-07

Hejsa.... her får vi heller ikke lavet Boel prøve... de går mere og mere fra det.

knus malene

Anmeld

13. marts 2008

Louise mortil4

vi får den heller ikke lavet, sp var her mandag, og der sagde hun at jeg bare skulle ringe når hun skulle komme igen hvis jeg havde brug for det.

Anmeld

13. marts 2008

sttina

Altså vi fik den lavet.. Og inden han fik dræn i.. Og ja han reagerede da på hendes latterlige klokker... Og hun sagde ja han hører jo fint!!! Sjovt nok var ørelægen ikke helt enig med hende...

Så jeg vil også sige pyt med den boel prøve.. Er man i tvivl om noget kan man jo altid kontakte dem.

Anmeld

13. marts 2008

Nadi

Aner ikke hva det er og har aldrig hørt om det. Min SP var her for sidste gang den 6. og hun lavede ikke nogen boel-test. Så tror MariaE har ret med at den vist er afskaffet i Viborg kommune.

Men hva er det egentlig??

-Nadia

Anmeld

13. marts 2008

bette

okay godt at høre vi ik er de eneste:D

Anmeld

13. marts 2008

Anna-Rosa

Til jer der ikke får den eller hvor der er lang tid til, kan I ikke selv lave den?

Anmeld

13. marts 2008

Loggidut

Nadi skriver:

Aner ikke hva det er og har aldrig hørt om det. Min SP var her for sidste gang den 6. og hun lavede ikke nogen boel-test. Så tror MariaE har ret med at den vist er afskaffet i Viborg kommune.

-Nadia

det er sådan en test, hvor man ser om ungerne vender sig efter ting, drejer hovedet når de høre en lyd, og om øjnene kan følge en ting...sådan lidt forskelligt...mener også de tjekker om de kan skifte legesager fra hånd til hånd, men er ikke sikker...ungerne skal være i godt humør og være udhvilede når de får lavet den test....tror det var den hurtigste forklaring

Anmeld

13. marts 2008

Nadi

Loggidut skriver:

Nadi skriver:

-Nadia

det er sådan en test, hvor man ser om ungerne vender sig efter ting, drejer hovedet når de høre en lyd, og om øjnene kan følge en ting...sådan lidt forskelligt...mener også de tjekker om de kan skifte legesager fra hånd til hånd, men er ikke sikker...ungerne skal være i godt humør og være udhvilede når de får lavet den test....tror det var den hurtigste forklaring

Selvom det var en kort forklaring så siger jeg tak :)

Og kan være helt tryg for oliver kan alle de ting du nævner af hvad jeg har observeret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.