Legetøj til en på 11 mdr. Der er meget fremme i skoene.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

Anne Mette

jeg skal til af finde ud af hvad vores ligge prinsesse ønsker sig til jul. Hun er 11 mdr. Til jul. Syntes det er meget svært at finde noget som passer til hendes alder som hun ik syntes bliver for kedeligt for hurtigt. Hun er næsten 9 mdr. Nu og hun kravler og stiller sig op af ting allerede. Alt det vi har nu syntes hun er ved at være kedeligt, med undtagelse af nogle stable kasser kan i hjælpe mig? 

Mvh Anne Mette 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Stivdie

Anne Mette skriver:

jeg skal til af finde ud af hvad vores ligge prinsesse ønsker sig til jul. Hun er 11 mdr. Til jul. Syntes det er meget svært at finde noget som passer til hendes alder som hun ik syntes bliver for kedeligt for hurtigt. Hun er næsten 9 mdr. Nu og hun kravler og stiller sig op af ting allerede. Alt det vi har nu syntes hun er ved at være kedeligt, med undtagelse af nogle stable kasser kan i hjælpe mig? 

Mvh Anne Mette 

Det der, fra den periode hvor han begyndte at kunne stå selv, var spændende for min nevø, har været hans gynge og hans gåvogn/cykel. Måske var det noget, hvis I ikke allerede har det?

Anmeld

31. oktober 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anne Mette skriver:

Mvh Anne Mette 

hvad med dukkevogn, dukker, lette puslespil, duplo klodser, legekøkken med tilbehør.

Anmeld

31. oktober 2012

Clisolka

hannetheis skriver:

hvad med dukkevogn, dukker, lette puslespil, duplo klodser, legekøkken med tilbehør.

Jeg vil give de samme svar - de har været (og er stadig) et hit her  

TS, hvad med f.eks. denne:

http://www.vsmile.dk/products/116206/

Den gav vi Isabella i julegave sidste år til jul, hvor hun var 12 mrd. - den var et hit! 

Anmeld

31. oktober 2012

Snartmortil3

Anne Mette skriver:

Mvh Anne Mette 

Min søn er 15 mdr snart, men han var og er vild med: Ting der skal stables, kasser med huller i, så man kan putte klodser ned i (håber du forstår), han er begyndt at blive vild med at kigge i bøger, også elsker han musik så her er der altid cd'er og sangbøger på ønskesedlen. Hans helt klare favorit er denne: http://www.toysrus.dk/Brands/Kids-Wood/KIDS-WOOD%20bilbane.aspx?id=608103&vid=113663
Han kan lege med den i evigheder

Anmeld

31. oktober 2012

Snartmortil3

Og dublo!

Anmeld

31. oktober 2012

Janni.

Babymor2010 skriver:

Jeg vil give de samme svar - de har været (og er stadig) et hit her  

TS, hvad med f.eks. denne:

http://www.vsmile.dk/products/116206/

Den gav vi Isabella i julegave sidste år til jul, hvor hun var 12 mrd. - den var et hit! 

Vil også anbefale denne, vores dreng har først lige mistet interessen for den (han er 1 ½ år nu). Og den er arvet fra hans to kusiner, og nu er den gået i arve til min nevø. 

for legetøj som holder, og kan arves. 

Anmeld

31. oktober 2012

Clisolka

Janni. skriver:

Vil også anbefale denne, vores dreng har først lige mistet interessen for den (han er 1 ½ år nu). Og den er arvet fra hans to kusiner, og nu er den gået i arve til min nevø. 

for legetøj som holder, og kan arves. 

Jeg tror faktisk det var samme tidspunkt Isabella mistede interessen for den - nu er den gemt væk og venter på en evt. lillebror/søster

Anmeld

31. oktober 2012

Janni.

Babymor2010 skriver:

Jeg tror faktisk det var samme tidspunkt Isabella mistede interessen for den - nu er den gemt væk og venter på en evt. lillebror/søster

Så lækkert med arve legetøj. Her får vi den retur hvis den også overlever Liam. Men synes den har gjort det rigtig godt med at overleve 3 unger indtil videre.

Anmeld

31. oktober 2012

HeidiØ

Anne Mette skriver:

Mvh Anne Mette 

Bolde, gåvogn, duplo og tykke billedbøger.

Herhjemme har vi i øvrigt et telt med små plastic bolde han kan lege i, den har virkelig været et hit længe (han er 13½ mdr nu)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.