Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
myr81 skriver: 1 stk mariehøne dragt med tyl, så sød str 18-24 mdr1 stk lækker blød giraf dragt med giraf hoved str 86-92Sender gerne billeder via MMS,Se også min anden annonce med meget lækkert mærketøj til piger
1 stk mariehøne dragt med tyl, så sød str 18-24 mdr1 stk lækker blød giraf dragt med giraf hoved str 86-92Sender gerne billeder via MMS,Se også min anden annonce med meget lækkert mærketøj til piger
nåå den marie høne dragt vil jeg gerne se og høre din pris... send gerne til 26231509
Alexander&Lærke skriver: nåå den marie høne dragt vil jeg gerne se og høre din pris... send gerne til 26231509
myr81 skriver: Er på sagen straks
Er på sagen straks
hvad er prisen og er der hat og strømper med ellers skal man selv skaffe det??
Alexander&Lærke skriver: hvad er prisen og er der hat og strømper med ellers skal man selv skaffe det??
Forkert citeret ,
myr81 skriver: Nyprisen var 400, 150kr inkl
Nyprisen var 400, 150kr inkl
uha det var meget fra ny, havde regnet med 50 + porto men kan godt forstå du ikke vil sælge til den pris..... Men fint er det...
Alexander&Lærke skriver: uha det var meget fra ny, havde regnet med 50 + porto men kan godt forstå du ikke vil sælge til den pris..... Men fint er det...
myr81 skriver: Desværre nej
Desværre nej
nej der er klart håber du får det solgt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128