Så skal vi til det igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

Tanja Hedelund Jensen

Om en uge skal jeg sidde stille i 2 timer, da jeg skal have lavet en sukkerbelastningstest. Jeg havde graviditetssukkersyge da jeg ventededen store,så jeg ved hvad det er jeg går ind til, men jeg håber da på at kunne slippe denne gang.

Graviditetssukkersygen gjore at jeg fik en meget stor dreng sidst, som endte i kejsersnit - håber virkelig på at kunne få lov til at klare det selv denne gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Tulle83

Tanja Hedelund Jensen skriver:

Om en uge skal jeg sidde stille i 2 timer, da jeg skal have lavet en sukkerbelastningstest. Jeg havde graviditetssukkersyge da jeg ventededen store,så jeg ved hvad det er jeg går ind til, men jeg håber da på at kunne slippe denne gang.

Graviditetssukkersygen gjore at jeg fik en meget stor dreng sidst, som endte i kejsersnit - håber virkelig på at kunne få lov til at klare det selv denne gang.

Jeg for dig!

Er netop hjemvendt fra en sådan glukosebelastning... puha! Jeg blev godt nok dårlig af det sukkerstads! Jeg skal ringe til lægen på torsdag hvor jeg får svar

Anmeld

8. november 2012

Tanja Hedelund Jensen

Så venter og venter jeg bare nu... syntes det er dumt, at man kun får svar fra sygehuset hvis man har graviditets sukkersyge. Så kommer der ikke noget brev, så slap man, men hvad nu hvis brevet går tabt i posten... det kunne jo ske... sågårman der og tror at alt er somdet skal være

Nå, men er nu ret sikker på at den er gal igen denne gang, så kan jeg da kun blive positivt overrasket.

Anmeld

15. november 2012

Tanja Hedelund Jensen

Har været ved læge i dag i anden afledning, men fik så heldigvis svar på min prøve... den var på 7,2, så alt er som det skal være og jeg kan nu roligt se frem til julens mad og gotter.

Anmeld

15. november 2012

PeruBaby

Tanja Hedelund Jensen skriver:

Har været ved læge i dag i anden afledning, men fik så heldigvis svar på min prøve... den var på 7,2, så alt er som det skal være og jeg kan nu roligt se frem til julens mad og gotter.

Tillykke med det

Anmeld

16. november 2012

MHB

Jeg var til sukkerbelastning i går, og jeg fik mit svar med det samme? Mærkeligt at der er forskel på lægernes praksis. 

Tillykke med resultatet! 

Mine tal var i øvrigt også ganske fine  

Anmeld

16. november 2012

Tanja Hedelund Jensen

MHB skriver:

Jeg var til sukkerbelastning i går, og jeg fik mit svar med det samme? Mærkeligt at der er forskel på lægernes praksis. 

Tillykke med resultatet! 

Mine tal var i øvrigt også ganske fine  

Fik den lavet på sygehuset. Hvis jeg havde fået den lavet ved egen læge kunne jeg have fået svar i løbet af 2 dage

Anmeld

16. november 2012

Frøken J.

Godt der ikke var noget! Jeg fik også svar med det samme, da jeg fik den lavet tidligere i graviditeten. SKal så have lavet den igen i uge 28. Fordi jeg vejer for meget og min datter vejede lidt under 4300 gram ved fødslen. Det er godt nok under den der 4500 grams grænseværdi, men de har valgt jeg skal have den igen for en sikkerheds skyld.. Jeg er nok syg i hovedet, men jeg synes det var total dejligt at få lov at drikke det skidt, fordi jeg var SÅ tørstig ovenpå fasten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.