HJÆLP!! Knopper - skamlæber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.134 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

Anonym trådstarter

hejsa

håber i kan hjælpe.. jeg har fået nogle knopper på skamlæben og i trussekanten, som klør, tror de smitter til området omkring og de er ikke lette at slippe af med.

Det virker dog som om at de forsvinder med tiden, men så får jeg bare nye andre steder i nærheden.

Nogen der ved om det er kønssygdom?

jeg fik den første knop i trussekanten ca. 4 uger efter samleje. Den var større og føltes lidt som en knude... det er nu 2 måneder siden og selvom den er faldet, har jeg fået andre, mindre knopper.

på forhånd tak for hjælpen !!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Mutti2

Det ligner en talg-knop. Hvilket der sagtens kan forekomme mange af dernede. 

Desuden kan jeg se at du barberer dig, det kan muligvis være grunden til at de kommer, da det irriterer huden dernede.  

Kram Pernille som for tiden er på et gynækologisk ambulatorium og ser på underliv til dagligt 

Anmeld

28. oktober 2012

Sildefisk

Synes det ligner forstoppede talgkirtler/ tilstoppede hårsække efter intim barbering fx?

Anmeld

28. oktober 2012

Dinna88

Det ligner lidt bare det mænd kalder skægpæst At din hud er sur over at du barberer hårene væk.

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

hejsa..

jeg er startet på at vokse... men har tidligere barberet.

klør skægpest?

har prøvet at lade hårene vokse ud i ca. 3 uger, men de forsvandt ikke.

er der noget jeg kan gøre for at mindske knopperne?

har prøvet at smørre med alm. creme, zink salve, tattoo creme, køle gele og endda med ansigstmaske (da jeg læste et sted at det skulle tørre dem ud)

men de forsvinder ikke...

Anmeld

28. oktober 2012

Mother-love

Anonym skriver:

hejsa..

jeg er startet på at vokse... men har tidligere barberet.

klør skægpest?

har prøvet at lade hårene vokse ud i ca. 3 uger, men de forsvandt ikke.

er der noget jeg kan gøre for at mindske knopperne?

har prøvet at smørre med alm. creme, zink salve, tattoo creme, køle gele og endda med ansigstmaske (da jeg læste et sted at det skulle tørre dem ud)

men de forsvinder ikke...

det er bare ganske alm. knopper efter du har barberet dig.. og ja de kan godt klø.

jeg er stoppet med at barber mig helt. og nøjes med at trimme og så fjerner jeg bare dem i trussekanten med pincet eller lign... jeg har altid fortrukket at være glat.. men jeg gider simpelthen ikke alt det kløen og irriteret hud. og når kæresten har det fint med at jeg er trimmet, hvilket var hans ide. så er det bare super

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Det ligner en talg-knop. Hvilket der sagtens kan forekomme mange af dernede. 

Desuden kan jeg se at du barberer dig, det kan muligvis være grunden til at de kommer, da det irriterer huden dernede.  

Kram Pernille som for tiden er på et gynækologisk ambulatorium og ser på underliv til dagligt 

knopperne er røde, med en hvid/gul prik i midten - kan trykkes, men det gør rigtig ondt !

er lidt bekymret, da jeg ikke ved hvordan jeg slipper af med dem igen....

Anmeld

28. oktober 2012

Benjamins'mor

Jeg skal ikke kunne sige hvad det er. Men tror jeg for en sikkerheds skyld ville tage et smut forbi lægen.

Det lyder som om du har prøvet at gøre alt. Og eftersom du har haft dem så længe nu, vil jeg mene det er et besøg værd.

Måske din læge kender noget der kan få dem væk. Måske det kan være en kønssygdom. Hvem ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.