Cykelanhænger, hvad skal man gå efter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

ano14316

Hej

Sagen er den at vi har solgt den ene bil, og min kæreste skal derfor hente bassen på cykel, og da det bliver i alt slags vejr, vil vi helst have en cykelanhænger. 

Men jeg er fuldstændig på bar bund for hvad jeg skal gå efter. 

Så hvad siger i med mærker? hvad skal man kigge efter når man køber brugt?

Nogen der måske har en til salg?

Og så er jeg lidt i tvivl om hvornår man skal bruge babyindsats. nogen der ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

ano14316

hop op

Anmeld

28. oktober 2012

FamilenStorm

ano14316 skriver:

Hej

Sagen er den at vi har solgt den ene bil, og min kæreste skal derfor hente bassen på cykel, og da det bliver i alt slags vejr, vil vi helst have en cykelanhænger. 

Og så er jeg lidt i tvivl om hvornår man skal bruge babyindsats. nogen der ved det?

Jeg lavede i sin tid også et indlæg omkring valg af cykelanhænger..

Blev anbefalet Nordic cap ( kan købes på fantombike.dk mener jeg siden hedder)

Den er pvc og phtalat fri plus en nasse andet godt :-)

Vi har aldrig fået købt en, da behovet ikke har været så stor, men ender vi med en bliver det højst sandsynlig sådan en :-)

Anmeld

29. oktober 2012

ano14316

FamilenStorm skriver:

Jeg lavede i sin tid også et indlæg omkring valg af cykelanhænger..

Blev anbefalet Nordic cap ( kan købes på fantombike.dk mener jeg siden hedder)

Den er pvc og phtalat fri plus en nasse andet godt :-)

Vi har aldrig fået købt en, da behovet ikke har været så stor, men ender vi med en bliver det højst sandsynlig sådan en :-)

Den har jeg også kigget på.. den er bare ikke til at finde brugt... Og jeg har desværre ikke så mange penge til lige at gå ud og købe sådan en.. 

Anmeld

29. oktober 2012

isabellasmor

ano14316 skriver:

Hej

Hej

Da vi skulle købe, der faldt jeg hurtigt for den der Winther Dolphin (tror jeg den hedder) , det endte dog med at vo købte en fra Coop (brugt) 

Men dem kan man godt finde brugt på dba, der var i hvert fald mange til salg da vi kiggede, bare ikke i nærheden af hvor vi bor  

Anmeld

29. oktober 2012

malo

ano14316 skriver:

Hej

Vi har sådan en her:  http://www.abckids.dk/product.asp?product=17 og selvom den er dyr, er den alle pengene værd. Kan købes brugt, men holder altså prisen ret godt. Men jeg kan varmt anbefale den! Har både gået med den, da min datter var helt lille og lå i Baby bivy i den og har cyklet med den siden hun var 9 måneder.

Anmeld

29. oktober 2012

ano14316

malo skriver:

Vi har sådan en her:  http://www.abckids.dk/product.asp?product=17 og selvom den er dyr, er den alle pengene værd. Kan købes brugt, men holder altså prisen ret godt. Men jeg kan varmt anbefale den! Har både gået med den, da min datter var helt lille og lå i Baby bivy i den og har cyklet med den siden hun var 9 måneder.

Ja de er lækre.. ville også ønske at jeg bare kunne sige at den køber vi, men jeg har ikke engang råd til at købe den brugt.. 

Anmeld

29. oktober 2012

malo

ano14316 skriver:

Ja de er lækre.. ville også ønske at jeg bare kunne sige at den køber vi, men jeg har ikke engang råd til at købe den brugt.. 

Ja, den er meget pebret i prisen!

Hvad med den der Croozer fra BabySam? Den kiggede vil på dengang vi skulle købe cykelvogn. 

Anmeld

29. oktober 2012

FamilenStorm

ano14316 skriver:

Den har jeg også kigget på.. den er bare ikke til at finde brugt... Og jeg har desværre ikke så mange penge til lige at gå ud og købe sådan en.. 

Ja vi har også haft kigget efter en brugt, og nej de hænger desværre ikke sådan lige på træerne.. Var også derfor vi kom lidt væk fra det igen, da det er mange penge på en gang..

Anmeld

29. oktober 2012

Michalala

Vi har selv en Winther dolphin som vi købte brugt. Den er dyr som ny men der er mange til salg på dba. Og så tror jeg nok kvaliteten er en del bedre end de billige.

Personligt gik jeg selv efter at den var let og forholdsvis høj, så bilister kan se den.

Det er muligt at købe babyindsats som babyen vidst kan bruge frem til ca 9 mnd. Vi har selv en babyindsats men jeg tror nu sagtens at jeg kunne finde på at ligge baby i voksi el og så bare binde baby godt fast. Tror ikke det gør den store forskel i forhold til sikkerheden. Der er jo ikke rigtig nogle regler for de cykelanhængere.

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.