i tvivl om hvilken fødemetode -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.226 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger . Jeg er i uge 24 med mit 4 barn, og allerede næsten før jeg opdagede gravidteten blev jeg med det samme skrækslagende med fødslen. Jeg har ikke rigtig nogen dårlig erfarring med at føde normalt - Jeg har efter veerene er taget til kun haft stærke veer i en times tid. Men den times tid er et marridt. Jeg tør IKKE få rygbedøvelse!!
- Jeg er så bange for som jeg de sidste to gange har ku mærke, det var hoved, skulderne, hofterne og benene, den følse kan jeg bare IKKE klare s: - jeg var desuden ved sidste fødsel MEGET tæt på at sku på operationsbordet fordi moderkagen ikke ville komme ud .
Jeg er i tvivl om jeg skal føde naturligt eller om jeg skal vælge kejsersnit! har set flere fødsler i tv via kejsersnit og det ser bestemt IKKE rart ud heller.
Jeg er sådan i tvivl
hvad ville i ha gjort??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

AMM00

Hvis du er i stand til at føde normalt så synes jeg du skulle gøre det.. Det er selvfølgelig op til dig, men efter min oplevelse da jeg fødte min dreng for ca 2 måneder siden så er det noget af det største der findes Og er virkelig glad for at jeg fik lov at føde normalt.. Selvom jeg frygtede at skulle føde normalt da jeg var gravid, så frygtede jeg også at skulle ende med kejsersnit..

Det gør ondt at føde- men det er det hele værd..

Anmeld

28. oktober 2012

Gardenia

Anonym skriver:

Hej Piger . Jeg er i uge 24 med mit 4 barn, og allerede næsten før jeg opdagede gravidteten blev jeg med det samme skrækslagende med fødslen. Jeg har ikke rigtig nogen dårlig erfarring med at føde normalt - Jeg har efter veerene er taget til kun haft stærke veer i en times tid. Men den times tid er et marridt. Jeg tør IKKE få rygbedøvelse!!
- Jeg er så bange for som jeg de sidste to gange har ku mærke, det var hoved, skulderne, hofterne og benene, den følse kan jeg bare IKKE klare s: - jeg var desuden ved sidste fødsel MEGET tæt på at sku på operationsbordet fordi moderkagen ikke ville komme ud .
Jeg er i tvivl om jeg skal føde naturligt eller om jeg skal vælge kejsersnit! har set flere fødsler i tv via kejsersnit og det ser bestemt IKKE rart ud heller.
Jeg er sådan i tvivl
hvad ville i ha gjort??

Ikke ti vilde heste ville kunne få mig ud i en fødsel. Alene tanken om mig, nøgen på en eller anden hospitalsbriks, en fremmede sygeplejerske, jordemoder. Synes det var slemt nok med mit kejsersnit.

Jeg synes du skulle tale med din jordemoder om det?

Den rygmarvsbedøvelse havde jeg også virkeligt frygtet.. Jeg er bange for nåle, smerte.. Var mest bange for om jeg ikke kunne sidde stille og hvad hvis jeg blev lam.. Men det er et lille prik, jeg lavede et lille hop og så var det væk igen.. Det er slet ikke så slemt

Anmeld

28. oktober 2012

Lauras mor

Jeg er sådan i tvivl
hvad ville i ha gjort??

Jeg fik kejsersnit for snart 5 måneder siden, og det er selvfølgelig hårdt, men ville få det lavet igen, hvis den næste også ligger med numsen nedad, som min Laura gjorde. Men vil SÅ gerne prøve at føde normalt. Havde håbet Laura vendte rigtig, men desværre

MEN du skal jo have rygbedøvelse, hvis du vælger kejsersnit?

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

Gardenia skriver:

Ikke ti vilde heste ville kunne få mig ud i en fødsel. Alene tanken om mig, nøgen på en eller anden hospitalsbriks, en fremmede sygeplejerske, jordemoder. Synes det var slemt nok med mit kejsersnit.

Jeg synes du skulle tale med din jordemoder om det?

Den rygmarvsbedøvelse havde jeg også virkeligt frygtet.. Jeg er bange for nåle, smerte.. Var mest bange for om jeg ikke kunne sidde stille og hvad hvis jeg blev lam.. Men det er et lille prik, jeg lavede et lille hop og så var det væk igen.. Det er slet ikke så slemt

det vil jeg prøve. vil så lige sige at det med at man er nøgen osv foran jdm osv det skænker du IKKE en tanke under fødslen. Ved min første fødsel var min kæreste, mor og søster der inde, og da jeg pludselig fik presseveer spurgte de om det var OK min søster var der inde, jeg svarede at for min skyld kunne de kører mig ned til hovedindgangen -.
Mht til rygmarv-bedøvelse ved jeg at uanset om det bare er et prik eller hvad det er skal jeg IKKKE have den! d:

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

LouiseBP skriver:

Jeg fik kejsersnit for snart 5 måneder siden, og det er selvfølgelig hårdt, men ville få det lavet igen, hvis den næste også ligger med numsen nedad, som min Laura gjorde. Men vil SÅ gerne prøve at føde normalt. Havde håbet Laura vendte rigtig, men desværre

MEN du skal jo have rygbedøvelse, hvis du vælger kejsersnit?

Skal man?

Anmeld

28. oktober 2012

Lauras mor

Anonym skriver:

Skal man?

Med mindre du vil i fuld narkose? Og så vil du jo være væk i nogle af de første timer i dit nyfødtes liv

Anmeld

28. oktober 2012

DreamChild

Jeg var med min søster og svoger da de skulle have min nevø, og min søster fik altså også rygbedøvelse før hendes kejsersnit.

Så tror altså ikke du slipper for det selvom du vælger et kejsersnit.

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

LouiseBP skriver:

Med mindre du vil i fuld narkose? Og så vil du jo være væk i nogle af de første timer i dit nyfødtes liv

det havde jeg ikke lige tænkt over!
tsk hvor var det dog en vigtig detalje jeg fik der, tak skal du have

Anmeld

28. oktober 2012

Gardenia

Anonym skriver:

det vil jeg prøve. vil så lige sige at det med at man er nøgen osv foran jdm osv det skænker du IKKE en tanke under fødslen. Ved min første fødsel var min kæreste, mor og søster der inde, og da jeg pludselig fik presseveer spurgte de om det var OK min søster var der inde, jeg svarede at for min skyld kunne de kører mig ned til hovedindgangen -.
Mht til rygmarv-bedøvelse ved jeg at uanset om det bare er et prik eller hvad det er skal jeg IKKKE have den! d:

Tjae, skal stadig ikke nyde godt af den omgang

Håber det løser sig for dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.