Om bogen selvvalgt singlemor til donorbarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

Tullepigen90

jeg ved ikke om dette spørgsmål hører til her, men er der nogle som har læst bogen "selvvalgt singlemor til donorbarn" og er den pengene værd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

BabyMus

Tullepigen90 skriver:

jeg ved ikke om dette spørgsmål hører til her, men er der nogle som har læst bogen "selvvalgt singlemor til donorbarn" og er den pengene værd?

Har desværre ikke haft tid til at læse den endnu søde, er så småt i gang, men er ikke nået så langt endnu. Skal nok skrive når jeg kommer igennem. Er sikker på den er god. (:

Anmeld

28. oktober 2012

dorthemus

Jeg har ikke læst den men ville da godt have haft den da jeg selv stod i de overvejelser....men det gik nu godt alligevel

Anmeld

28. oktober 2012

Tullepigen90

BabyMus skriver:

Har desværre ikke haft tid til at læse den endnu søde, er så småt i gang, men er ikke nået så langt endnu. Skal nok skrive når jeg kommer igennem. Er sikker på den er god. (:

Tak for svar søde Jeg tænkte faktisk på at skrive til dig for at høre om du havde haft tid til at begynde på bogen. Jeg glæder mig til at høre om det 

Anmeld

28. oktober 2012

Tullepigen90

dorthemus skriver:

Jeg har ikke læst den men ville da godt have haft den da jeg selv stod i de overvejelser....men det gik nu godt alligevel

Det er jeg sikker på - både med og uden en bog 

Anmeld

28. oktober 2012

Mutti2

jeg læste den, og synes den er absolut fantastisk. 

Den fortæller tingene som det er, og giver beretninger fra flere donorbørn, mødre til donorbørn. 

Jeg fik svar på samtlige spm jeg rendte rundt med, og en del jeg ikke rendte rundt med 

Jeg er i hvertfald glad for at jeg begav mig ud i at læse den, inden jeg begav mig ud i projektet. 

Den bekræftede mig også bare i at det var det rigtige jeg gjorde 

Du kan jo evt. starte med at låne den på biblioteket, og se om den fanger dig lige så meget 

Held og lykke med hele processen 

kram

Anmeld

29. oktober 2012

Tullepigen90

Milla-Victoria's mor skriver:

jeg læste den, og synes den er absolut fantastisk. 

Den fortæller tingene som det er, og giver beretninger fra flere donorbørn, mødre til donorbørn. 

Jeg fik svar på samtlige spm jeg rendte rundt med, og en del jeg ikke rendte rundt med 

Jeg er i hvertfald glad for at jeg begav mig ud i at læse den, inden jeg begav mig ud i projektet. 

Den bekræftede mig også bare i at det var det rigtige jeg gjorde 

Du kan jo evt. starte med at låne den på biblioteket, og se om den fanger dig lige så meget 

Held og lykke med hele processen 

kram

Mange tak 

Jeg må vidst hellere snart komme igang med at læse bogen og god idé  med lige at tjekke om biblioteket har den 

Anmeld

8. november 2012

sus73

Tullepigen90 skriver:

Nej, men jeg kan anbefale bogen "Mor uden far" af Pia Olsen.

Anmeld

8. november 2012

Tullepigen90

sus73 skriver:

Nej, men jeg kan anbefale bogen "Mor uden far" af Pia Olsen.

Tak for tippet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.