Kan snart ikke følge med mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. marts 2008

Siber

når jeg læser om jeres skønne unger, der kravler, står og går, har spist rugbrød siden de var 6 mdr og spiser som en granvoksen mand, har smidt bleen, tager tøj på selv, snart skal de vel også konfirmeres og flytte hjemme fra 8D8D

Tiden går bare så stærkt.................jeg kan slet ikke følge med!

KNus fra SIber, der bare synes at Johanna er så lille, og alligevel er tiden fløjet afsted, og hun er faktisk 8 mdr. hallo.................vågn op Siber, du skal på arbejde om 3 mdr og lille pus skal starte i institution og så er denne skønne tid forbi!(L):(:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

Tynen

Ja, hvor dælen er tiden blevet af?

Sad lige og filosoferede over første gang vi trådte ind af døren med Stella - Ihh et helt år hvor jeg bare skulle fede den herhjemme med bebsen - Og nu er det snart gået!!8(

Hvor er tiden - Hvorfor er jeg bare overhovedet ikke med mentalt?

Jeg får sgu da et chok når jeg skal starte på work igen!
FÅRK!!

Jeg saaaavner altså "dengang" det hele var nyt!

Bliver det hele mon ligeså fantastisk 2. gang??(?)

Trine - Stucked in the past...

Anmeld

13. marts 2008

Siber

Tynen skriver:

Sad lige og filosoferede over første gang vi trådte ind af døren med Stella - Ihh et helt år hvor jeg bare skulle fede den herhjemme med bebsen - Og nu er det snart gået!!8(

FÅRK!!

ja du skal også glæde dig til næste gang, hvor det hele er nyt igen, men jeg synes her 2. gang at det gik hurtigt over, det blev hurtigt hverdag, fordi vi også har storesøster, så man kan ligesom ikke være inde i sin lille bobel

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåHHHHHHHHHHHH jeg vil ind i min boble igen!

Bliver det hele mon ligeså fantastisk 2. gang??(?)

Trine - Stucked in the past...

Anmeld

13. marts 2008

Siber

Siber skriver:

Tynen skriver:

FÅRK!!

ja du skal også glæde dig til næste gang, hvor det hele er nyt igen, men jeg synes her 2. gang at det gik hurtigt over, det blev hurtigt hverdag, fordi vi også har storesøster, så man kan ligesom ikke være inde i sin lille bobel

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåHHHHHHHHHHHH jeg vil ind i min boble igen!

Hov fik vidst lige skrevet mit ind i det hele

Anmeld

13. marts 2008

Muffinmus

he he..for dælen tiden er rendt stærkt... Synes han lige har ligget osm en bay og blev ammet og nu er han så en af dem der er overalt g æder alt:)
Glæder mig sgi også til næste gang, men kunne da godt forestille mig det blev lidt anderledes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.