Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg skal til NF d. 7. november
Der ligger faktisk en anden tråd i gruppen Maj 2013 om NF, hvor et par af de andre også har noteret deres dato
Jupiter skriver: Jeg skal til NF d. 7. november Der ligger faktisk en anden tråd i gruppen Maj 2013 om NF, hvor et par af de andre også har noteret deres dato
henh01 skriver: Jeg har netop bestilt tid til en nakkefoldsscanning.. D 19 nov kl. 9.30 - uha er godt nok nervøs. Jeg vil på dette tidspunkt være 12+3Hvor har I andre været eller hvornår skal I andre til NF?
Jeg har netop bestilt tid til en nakkefoldsscanning.. D 19 nov kl. 9.30 - uha er godt nok nervøs. Jeg vil på dette tidspunkt være 12+3Hvor har I andre været eller hvornår skal I andre til NF?
jeg var afsted her for en uges tid siden da jeg var 12+5
henh01 skriver: Den har jeg slet ikke set. Hvor langt henne er du d 7 nov?
Den har jeg slet ikke set. Hvor langt henne er du d 7 nov?
https://www.baby.dk/debat/196571pi1/maj-2013/jubii---.aspx
Jeg må være 11+6 når jeg skal til NF, men det plejer jo at blive rykket lidt frem eller tilbage
Jeg skal til NF d19/11 og der er jeg 13+3 henne.
lærerinden skriver: Jeg skal til NF d19/11 og der er jeg 13+3 henne.
Så har vi også været til NF, og det gik super
Risikoen var meget lav og baby lå og spjættede rundt, med sin lille topmave
Jupiter skriver: Så har vi også været til NF, og det gik super Risikoen var meget lav og baby lå og spjættede rundt, med sin lille topmave
DEJLIGT!!!
Jeg skal til NF på onsdag, jeg glæder mig helt vildt. Men jeg har dog fået et lille kig på blob der spjættede rundt derinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128