Ja som overskriften lyder, så er jeg da bare en klovn nogle gange.
I aftes ved 22 tiden skulle jeg op og putte drengene på 1.sal, jeg siger godnat og vil så gå ned af trappen igen, jeg når så ikke længere end til første trin hvor min fod glider og jeg ryger på røven hele vejen ned af trappen og banker med fuld kraft mit hovedet ind i radiatoren der står nede for enden af trappen
Jeg ligger lige og sunder mig i 2 sek mens min mand kommer styrtende og spørger om jeg er okay, der går lidt før jeg svare for det gør bare så skide ondt i mit hoved og jeg kan mærke hvordan blodet løber ned af siden.
Min mand hjælper mig op og jeg begynder at ryste óverdrevet meget over hele kroppen, jeg kan slet ikke styre mine hænder eller mine ben, det var virkelig ubehagligt, nå men jeg bliver hjulpet ind i stuen og vi snakker om hvad der nu skal ske, vi bliver enige om at ringe til min mand søster, så hun kan komme og køre mig på skadestuen, da hun er på vej ringer jeg til vagtlægen for at høre hvordan jeg skal forholde mig, jeg er mere bekymret for bebs i maven end jeg er for mig selv, så vagtlægen siger at da jeg ikke har været bevidstløs synes hun at vi skal køre på fødegangen for lige at blive tjekket.
Min svigerinde og jeg bliver modtaget på fødegangen, jeg får kørt en kurve, målt blodtryk og der kommer en JDM og mærker på min mave, alt er heldigvis som det skal være, bebs har det godt og der er intet at være bekymret for..... PYHA 
Som lidt bonus info får jeg at vide at hun har vendt sig med hovedet ned af og vejer omkring de 2 kg 
Vi køre hjem igen da jeg ikke synes at det er nødvendigt med et skadestue besøg, jeg har trods alt fint og er bare lidt øm over det hele.
Men hold da op her til morgen føles min krop som om jeg er blevet ramt af en bus, jeg har blå mærker på begge baller, den ene hofte, den ene skulder og min tommel på højre hånd er mega øm, så jeg tror bare at jeg skal tage den med ro de næste par dage
Men ja en klovn er jeg dælme nogle gange