Hjælp til dessert!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

bobbles

ja vi har helt lost til brylluppet hvilken dessert det skal være. Vi har først snakket om kage men det har vi droppet eftersom der også er bryllupskage  

vi havde også snakket med is men dét kommer nok til at være lidt besværligt, er der nogen gode bud.

Vi skal have kinesisk buffet til hovedretten vi skal ikke have forret så det må meget gerne passe lidt til det

( ved godt jeg spørger så meget for tiden men vi har rykket bryllupsdagen så det er allerede om 6 måneders tid )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

tarkoflen

Frøken Christiansen skriver:

ja vi har helt lost til brylluppet hvilken dessert det skal være. Vi har først snakket om kage men det har vi droppet eftersom der også er bryllupskage  

vi havde også snakket med is men dét kommer nok til at være lidt besværligt, er der nogen gode bud.

Vi skal have kinesisk buffet til hovedretten vi skal ikke have forret så det må meget gerne passe lidt til det

( ved godt jeg spørger så meget for tiden men vi har rykket bryllupsdagen så det er allerede om 6 måneders tid )

Jeg har været til flere bryllupper hvor bryllupskagen var dessert

Skal l selv lave desserten eller skal det være noget der kommer ude fra?

Synes det er svært hvad der passer til kinesisk buffet... Måske en pandekage bil, som kay havde til deres barnedåb, den kan man jo også få med søde pandekager

Anmeld

28. oktober 2012

Troldemommi

Til vores bryllup var desserten bryllupskagen samt en masse andre godter som chokoflager, flødeboller, marcipanbrød, chokalader og slik, og det var en stor succes

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.