julegave ideer til 8 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.872 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

henh01

Ja så er vi på den igen herhjemme.....

Hvad i alverden køber I til Jeres børn på 7-9 år? Min datter ønsker sig ikke rigtig noget - jo lidt monster high dukker, men hun mister bare lyn hurtigt interessen for alt sådan noget legetøj så jeg vil helst ikke købe noget af det - hun har et par dukker i det i forvejen. Men hold op hvor er jeg træt af at bruge flere tusinde kroner på legetøj som ikke bliver brugt som zhu zhu pets osv. Må vidst bare erkende at hun ikke leger mere..

Hun har ipad, nintendo og ipod touch så det er ikke rigtig aktuelt herhjemme som gaveide. Vi havde overvejet den nye ipad mini, men den kommer til at koste 2600 kr og det er lige dyrt nok for en julegave,

Indtil videre har jeg købt noget neglelak til at dekorere med..

Nogle ideer? Og hvad giver I Jeres store børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

MorDk

Puha det kan være så svært med gaver sys jeg...

Ipad mini? Findes der nu også sådan en? Men hvis hun har en Ipad hvorfor så gi hende en til? Men ok hvis det er det hun ønsker sig? Men tænker bare .... hvis hun har en i forvejen?

Hvad med noget gavekort? Så kan hun selv finde noget? Eller penge?

Hun ønsker sig ikke tøj?

Anmeld

28. oktober 2012

Mariajny

henh01 skriver:

Hvad i alverden køber I til Jeres børn på 7-9 år? Min datter ønsker sig ikke rigtig noget - jo lidt monster high dukker, men hun mister bare lyn hurtigt interessen for alt sådan noget legetøj så jeg vil helst ikke købe noget af det - hun har et par dukker i det i forvejen. Men hold op hvor er jeg træt af at bruge flere tusinde kroner på legetøj som ikke bliver brugt som zhu zhu pets osv. Må vidst bare erkende at hun ikke leger mere..

Hun har ipad, nintendo og ipod touch så det er ikke rigtig aktuelt herhjemme som gaveide. Vi havde overvejet den nye ipad mini, men den kommer til at koste 2600 kr og det er lige dyrt nok for en julegave,

uha ja den er svær.. min søn på 8 skal have en ipad, det har han nemlig ikke ud over denne ved jeg det ikke

Anmeld

28. oktober 2012

helle85

henh01 skriver:

kan hun lide at værer kreativ? for så kunne du finde en pæn kurv og finde nogen forskellige ting hun kan lave.

det har jeg overvejet til min datter hun er så kun 4(snart 5). hun leger også kun sjældent med legetøj(fordi hun ikke kan lege selv)

Anmeld

28. oktober 2012

wamse

Min datter er 6 og jeg synes allerede det er svært, at finde på noget, men tror barbie også lige går i år
Men men ellers tænker jeg:

- billetter til en eller anden relevant kunstner?
- har hun ikke en aller anden hobby?
- fedt tøj?
- et ungdomsmøbel til værelset
- spil til et have hendes spille konsoller?
- gavekort til en shoppedag med mor?
- endagstur til et eller fedt sted, som hun ville synes var sejt?

Så kan jeg simpelthen ikke komme i tanke om mere

Anmeld

28. oktober 2012

MariaKyedDK

henh01 skriver:

Er den en Nintendo DSi Hun har , eller er det Nintendo 3DS ??

vi har lige igår faktisk Købt en Nintendo 3DS til vores søn på 6 år, som han skal have d. 8 november

der er jo meget forkskel på de to nintendo'er.

glæder mig endnu mere end ,min søn til hans fødselsdag tror jeg

Anmeld

28. oktober 2012

henh01

MariaKyedDK skriver:

Er den en Nintendo DSi Hun har , eller er det Nintendo 3DS ??

vi har lige igår faktisk Købt en Nintendo 3DS til vores søn på 6 år, som han skal have d. 8 november

der er jo meget forkskel på de to nintendo'er.

glæder mig endnu mere end ,min søn til hans fødselsdag tror jeg

Hun har både en ds i og en 3ds men hun spiller egentlig ikke så meget på dem lige i øjeblikket. Så vi er gået væk fra ta købe et spil til dem. Hun vil hellere spille på sin ipad.

Anmeld

28. oktober 2012

henh01

wamse skriver:

Min datter er 6 og jeg synes allerede det er svært, at finde på noget, men tror barbie også lige går i år
Men men ellers tænker jeg:

- billetter til en eller anden relevant kunstner?
- har hun ikke en aller anden hobby?
- fedt tøj?
- et ungdomsmøbel til værelset
- spil til et have hendes spille konsoller?
- gavekort til en shoppedag med mor?
- endagstur til et eller fedt sted, som hun ville synes var sejt?

Så kan jeg simpelthen ikke komme i tanke om mere

shoppedag fik hun til sin fødselsdag og det var et hit, men ikke noget jeg vil bruge hendes julegave på da butikkerne jo har lukket og mellem jul og nytår er det kaos.

Ville gerne give hende billetter til en koncert, men hun er kun til aura dione, sander og rasmus seebach og jeg kan ikke finde nogen koncerter hvor man kan få sidde pladser.

Anmeld

28. oktober 2012

henh01

helle85 skriver:

kan hun lide at værer kreativ? for så kunne du finde en pæn kurv og finde nogen forskellige ting hun kan lave.

det har jeg overvejet til min datter hun er så kun 4(snart 5). hun leger også kun sjældent med legetøj(fordi hun ikke kan lege selv)

ja hun er kreativ eller dvs det er hun egentlig ikke. men hun kan godt lide at tegne, hun er bare dårlig til selv at få ideerne. Hun har alverdens top model ting osv

Anmeld

28. oktober 2012

henh01

Mariajny skriver:

uha ja den er svær.. min søn på 8 skal have en ipad, det har han nemlig ikke ud over denne ved jeg det ikke

det er et stort hit her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.