sover om dagen, vågen om natten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. oktober 2012

Schonert

min søn på snart 4 uger sover om dagen  ( 5 - 7 timer i træk ) og vång om natten. 

er der noget man kan gøre så det kan laves om på? få gud det er hårdt når man også har en på 17 mdr, der skal underholdes om dagen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

2babygirls

Schonert skriver:

min søn på snart 4 uger sover om dagen  ( 5 - 7 timer i træk ) og vång om natten. 

er der noget man kan gøre så det kan laves om på? få gud det er hårdt når man også har en på 17 mdr, der skal underholdes om dagen. 

Det er om dagen du skal "tanke" ham op med mad da der er størst næring i mælken der. Så jeg ville vække ham senest hver 4 time til mad og nærvær, og så skabe en rytme der, og så lade ham tage de længe stræk om natten.

Anmeld

28. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Baby2påvej skriver:

Det er om dagen du skal "tanke" ham op med mad da der er størst næring i mælken der. Så jeg ville vække ham senest hver 4 time til mad og nærvær, og så skabe en rytme der, og så lade ham tage de længe stræk om natten.

Det ville også være mit umiddelbare bud! Vh stine

Anmeld

28. oktober 2012

Schonert

Baby2påvej skriver:

mange tak . 

det må jeg lige prøve  

Anmeld

28. oktober 2012

Kay

vi har gjort det lige fra srart at om natten er der stille, mørkt (med en svag nat lampe) og hun blev ikke snakket til... havde hun en tung ble blev den skiftet i sengen med noget under selvfølgelig... kyn hvis der er en lorte ble forlader vi sengen 

og det gav hende meget hurtigt en rytme med at nat sover man og dag leger man og tager lure 

men ja prøv at vække ham hver 3-4 time om dagen og se om det ik hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.