Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sælger denne søde gyngehest.
Fejler intet. Fremstår som ny.
Kom med et bud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Peiner skriver: Sælger denne søde gyngehest. Fejler intet. Fremstår som ny. Kom med et bud
Ej, hvor er den fin. Hvor står den henne? Har du ikke en ca udgangspris, har ingen ide om hvad sådan en kan koste
HeidiØ skriver: Ej, hvor er den fin. Hvor står den henne? Har du ikke en ca udgangspris, har ingen ide om hvad sådan en kan koste
Hesten står hjemme hos os i Viborg
Hvad siger du til 150 kr.? Har nemlig heller ingen anelse om hvad den er værd
Ej hvor den fin
Men Viborg er liiige lidt for langt væk
Peiner skriver: Hesten står hjemme hos os i Viborg Hvad siger du til 150 kr.? Har nemlig heller ingen anelse om hvad den er værd
HeidiØ skriver: Uh, vi har familie i viborg som evt kan hente.. Kan jeg være sikker på den intet fejler? og røgfrit hjem? Så er jeg på
Uh, vi har familie i viborg som evt kan hente.. Kan jeg være sikker på den intet fejler? og røgfrit hjem? Så er jeg på
Den fejler absolut intet, det kan du være sikker på Den er ikke brugt særligt meget. Og ingen røg har på noget tidspunkt været i nærhed af den. Her er vi ikke rygere og har røgfrit hjem
Men jeg står lige nu med en, som muligvis vil købe 4 ud af de 5 ting, som jeg har til salg. Og hvis hun siger endelig ja, så vil jeg gerne det, da jeg så får solgt stort set alt på en gang. Hun vil give besked her i aften. Kan vi aftale, at jeg giver dig besked senest i morgen, om den er din?
Peiner skriver: Den fejler absolut intet, det kan du være sikker på Den er ikke brugt særligt meget. Og ingen røg har på noget tidspunkt været i nærhed af den. Her er vi ikke rygere og har røgfrit hjem Men jeg står lige nu med en, som muligvis vil købe 4 ud af de 5 ting, som jeg har til salg. Og hvis hun siger endelig ja, så vil jeg gerne det, da jeg så får solgt stort set alt på en gang. Hun vil give besked her i aften. Kan vi aftale, at jeg giver dig besked senest i morgen, om den er din?
HeidiØ skriver: Det er helt i orden .. Du skriver bare!
Det er helt i orden .. Du skriver bare!
Super du hører fra mig
Gyngehesten er din, hvis du forsat er interesseret
Solgt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128