Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Peiner skriver: Halløjsa Hvis du er frisk, så kommer jeg til Vejle på søndag. Så får du hylden til 250 kr.
Halløjsa Hvis du er frisk, så kommer jeg til Vejle på søndag. Så får du hylden til 250 kr.
Heej
Ville gerne - men pengene er ret små de næste måneder.
Desværre. Ellers mange tak <3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleChelle skriver: Heej Ville gerne - men pengene er ret små de næste måneder. Desværre. Ellers mange tak <3
Helt i orden Ville bare lige høre
Peiner skriver: Sælger denne rigtig charmerende hylde. Hylden er fremstillet af en snedker efter modellen på billede nr. 1. Vi har brugt hylden på børneværelset over puslebordet, som det kan ses på billede nr. 2. Den fejler intet og fremstår som ny. Nypris 500. Sælges for 300 kr. eller kom med et bud
Sælger denne rigtig charmerende hylde. Hylden er fremstillet af en snedker efter modellen på billede nr. 1. Vi har brugt hylden på børneværelset over puslebordet, som det kan ses på billede nr. 2.
Den fejler intet og fremstår som ny.
Nypris 500. Sælges for 300 kr. eller kom med et bud
100kr?
Mor til lille Matilde skriver: 100kr?
Nej, det vil jeg ikke sælge den for. Det er en hylde, som jeg har givet 500 kr. for hos en snedker og i en butik på internettet tager de 550 kr. for den.
Solgt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128