(februar) Puha hård nat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. maj 2009

Diana...

Ja som jeg skrev for leden var Lucas begynd at sove i egen seng det gik os fint når der var lift i seng men i 2 dage har det været i tremmesengen det han ikke så glad for se han kommer over til os ved 24 tiden og så får jeg ikke sovet   Så jeg har idag fundet liften frem igen så han kan sove i den. 

Nåå men ikke nok med det så har jeg nok JORDENS mest sultne dreng  Han bliver sgu ikke mæt om natten mere han vågner kl 24-01.30-03-04.30-05.30 og vil så op k 06.30 ØHH hvor blev mors søvn af Han har altid kun vågnet 1-2 gange om natten for at få mad og i et godt stykke tid faktisk kun kl 05 for når han vågnet kl 02 kunne vende ham på siden og give ham sutten så tog han lige 3 timer mere... Min læge sagde da jeg var til 3 mdr undersøgelse at jeg skulle give ham lidt velling i flasken med mme for at mætte ham bedre, og der tænkte jeg ja ja så sulten kan han da ikke være, men da jeg så begynde og lægge mærke til hvor tit han faktisk ville have flaske måtte jeg jo give mig. der går MAX 2 timer så han sulten igen og han spiser mellem 160-200 ml hver gang. Så jeg må ud og købe noget velling idag for det her går da overhoved ikke. 

Er der nogen af jer der giver velling? 

Knus Diana som godt kunne bruge en nattesøvn da jeg har været syg i 4 dage nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2009

Moar'en

Puha sikke en nat du har haft. Jeg fulgte ellers jer andre herinde da i skrev i var begyndt at ligge jeres små over i tremmesenge, så tænkte jeg, ja det skal jo prøves Og Viktor har bare sovet så godt. Nej jeg er ikke begyndt med noget andet ind MME (kan desværre ikke amme) Men jeg er også vandt til at Viktor spiser hver 2-3 time da han ikke har kræfter til mere. Han sover dog om natten ca 7 timer.

Anmeld

30. maj 2009

Muffinmus

nope....ingenvællin g da hun ikke tager flaske:-)
Men i øvrigt er det jo også omkring 3-4 mdr alderen de får endnu et appetit spring for at øge ens mælkeproduktion IGEN..så det er altså kun en naturlig ting at de spiser meget der...ellers får man jo ikke mælk nok til dem hvis de f.eks spiser alt andet end hos en.

Anmeld

30. maj 2009

Diana...

MariaE skriver:

nope....ingenvællin g da hun ikke tager flaske:-)
Men i øvrigt er det jo også omkring 3-4 mdr alderen de får endnu et appetit spring for at øge ens mælkeproduktion IGEN..så det er altså kun en naturlig ting at de spiser meget der...ellers får man jo ikke mælk nok til dem hvis de f.eks spiser alt andet end hos en.

Jeps det ved jeg godt er naturligt men nu det jo ikke kun et par dage el en uge det jo hele hans 3 måneders liv han har været sulten og nu synes de at vi skal give ham velling for at mætte ham i længere tid. Jeg har bare aldrig tænkt over at han ville have flaske så tid eller lægges til brystet så tit da jeg ammet jeg gjord det jo bare men det fordi han ikke bliver mættet længe nok af gangen så derfor denne besked fra lægen så han har fået sin første velling her til aften så må vi se hvad længe det så holder. 

Anmeld

31. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Puha, det lyder bare hårdt, at du er oppe så mange gange om natten. Det må være rigtig hårdt

Jeg håber, at du får en rigtig god erfaring med vællingen. Jeg kender flere der har brugt den med stor succes. Glæder mig til, at hører fra dig i morgen, hvordan at natten er gået

Anmeld

1. juni 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

Puha, det lyder bare hårdt, at du er oppe så mange gange om natten. Det må være rigtig hårdt

Jeg håber, at du får en rigtig god erfaring med vællingen. Jeg kender flere der har brugt den med stor succes. Glæder mig til, at hører fra dig i morgen, hvordan at natten er gået

Jamen det er bare gået så godt han sover nu som han plejer vågner kl 05 får at få mad dejligt. han er så os kommet i liften at sove igen han kan ikke den store seng endnu. Men vi prøver snart igen for han er altså lige ved at vokse ud af den lift   

Går det stadig godt med jeres sengesovning?

knus Diana

Anmeld

1. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Dejligt, at vællingen fungerede som den skulle og at prinsen sov helt til kl. 5 og tilbage i sit "gamle" mønster. Han skal nok komme over i sin egen seng igen. Det vigtigste er jo, at han sover mere og godt i liften - og så skal sengen nok komme 

Her går det stadigvæk godt med, at Lina sover i sin egen seng. Jeg putter hende gerne lidt op i det ene hjørne med en stofble og dyne - det giver hende lidt trykhed. Den er jo lidt stor sengen i forhold til liften.

Kh.
Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.