Ris og pasta

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. marts 2008

Siber

hej i skønne mødre,

For jeres guldklumper ris og pasta? og hvis ja hvordan, bliver det blendet eller æder de det bare?
Johanna får stadigvæk moskartoffel og grøntsagsmos, men vil også gerne smage kartoffel fra min tallerken, så det får hun lov til, men jeg kom bare til at tænke på at de jo nu (8mdr) gerne må få ris og pasta!

KH Siber, som slet ikke kan huske hvordan det var med ALma

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

Monica

Vi puttede frisk pasta i mini hakkeren sidst, ellers har vi bare skåret det fint ud...
Ris, kan han sagtens spise. Vi fik såadan nogle basmati ris, de er meget bløde.. det kunne han godt li...

Moni

Anmeld

13. marts 2008

Tynen

Har har vi kun prøvet ris indtil videre.

Der er ingen herhjemme der spiser pasta - Det er jo nærmest luft! :)

Hun fik det bare ved siden af sin fiskefrikadeller - Altså med gaflen :)

Trine

Anmeld

13. marts 2008

ka li ja

Siber skriver:

hej i skønne mødre,

For jeres guldklumper ris og pasta? og hvis ja hvordan, bliver det blendet eller æder de det bare?
Johanna får stadigvæk moskartoffel og grøntsagsmos, men vil også gerne smage kartoffel fra min tallerken, så det får hun lov til, men jeg kom bare til at tænke på at de jo nu (8mdr) gerne må få ris og pasta!

KH Siber, som slet ikke kan huske hvordan det var med ALma[/cita

her hjemme har han fået både ris og pasta fra han var 6 måneder.
vi tager bare stav blenderen og smider i det mad vi får, man kan jo selv om hvor fint det skal hakkes. i starten hakkede vi det meget fint, det er ikke sååå fint længere.
men prøv jer ad, skader gør det i hvert fald ikke:D

Anmeld

13. marts 2008

Sille

jep.. det får hun.. altså når hun spiser noget..:@
men det hitter mere end kartofler..

Anmeld

13. marts 2008

Plysbjørnen

Laura spiser også alt, pastaen skære vi bare lidt i stykker, med mindre det er makaroni... hun elsker det...

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 9+3

Anmeld

13. marts 2008

Sille

forresten er det en ide at putte lidt sovs på risene.. så glider de lettere ned..:)

Anmeld

13. marts 2008

Muffinmus

ja, Wille har da også bare fået det og tygget det selv...selv om han kun har 2 tænder:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.