Ny i april gruppen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. oktober 2012

LuQa

Hey alle sammen som overskriften siger er jeg ny her i april gruppen så ville da lige benytte lejligheden til ar sige Hej til jer alle ) glæder mig til at blive en del af fællesskabet herinde har termin den 21 april og håber den lille vil afsløre sit køn på torsdag  

mange hilsner Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

Tulle83

LuQa skriver:

Hey alle sammen som overskriften siger er jeg ny her i april gruppen så ville da lige benytte lejligheden til ar sige Hej til jer alle ) glæder mig til at blive en del af fællesskabet herinde har termin den 21 april og håber den lille vil afsløre sit køn på torsdag  

mange hilsner Mia

Velkommen til -og tillykke med graviditeten!

Skal du til kønsscanning? Hvor bliver det spændende at få at vide, jeg kan slet ikke vente selv med at få det at vide!

Anmeld

27. oktober 2012

LuQa

Tulle83 skriver:

Velkommen til -og tillykke med graviditeten!

Skal du til kønsscanning? Hvor bliver det spændende at få at vide, jeg kan slet ikke vente selv med at få det at vide!

Mange tusind tak )

Nej det er godt nok ikke kønsscanning, det er bare en ekstra scanning jeg har fået så håber bare det er sent nok til at de kan se hvad det bliver ) ja det blir vildt spændende det er svært at vente  

Anmeld

27. oktober 2012

th

LuQa skriver:

mange hilsner Mia

tror godt de kan se det på torsdag. vi skal til scanning den 6 feb. od der kan de se det og jeg har termin den 27 april. men vi kunne være kommet til på mandag, men venter lige.

velkommen til.

Anmeld

29. oktober 2012

M (:

LuQa skriver:

mange hilsner Mia

Velkommen til! Ved ikke, om du allerede har fundet tråden, men der ligger en tråd med en terminsliste her i aprilgruppen (:

Anmeld

31. oktober 2012

LuQa

Tak alle sammen må lige tá en kigger rundt herinde )

Anmeld

1. november 2012

bubba

LuQa skriver:

mange hilsner Mia

Velkommen til..

ville den vise noget .? :-)

Anmeld

1. november 2012

LuQa

Hej alle. Må desværre melde mig ud af gruppen igen da vi idag finde ud af at vores lille barn har rygmarvs brug og væske i hjernen er så ødelagt og ude af mig selv  

Anmeld

1. november 2012

LuQa

bubba skriver:

Velkommen til..

ville den vise noget .? :-)

Hej. Har lige skrevet et indlæg uder din. Mvh Mia

Anmeld

2. november 2012

bubba

LuQa skriver:

Hej alle. Må desværre melde mig ud af gruppen igen da vi idag finde ud af at vores lille barn har rygmarvs brug og væske i hjernen er så ødelagt og ude af mig selv  

Det er jeg godt nok ked af at høre..

kan næsten regne ud at I vil have en abort nu.. Øv altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.