Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey alle sammen som overskriften siger er jeg ny her i april gruppen så ville da lige benytte lejligheden til ar sige Hej til jer alle ) glæder mig til at blive en del af fællesskabet herinde har termin den 21 april og håber den lille vil afsløre sit køn på torsdag
mange hilsner Mia )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LuQa skriver: Hey alle sammen som overskriften siger er jeg ny her i april gruppen så ville da lige benytte lejligheden til ar sige Hej til jer alle ) glæder mig til at blive en del af fællesskabet herinde har termin den 21 april og håber den lille vil afsløre sit køn på torsdag mange hilsner Mia )
Velkommen til -og tillykke med graviditeten!
Skal du til kønsscanning? Hvor bliver det spændende at få at vide, jeg kan slet ikke vente selv med at få det at vide!
Tulle83 skriver: Velkommen til -og tillykke med graviditeten! Skal du til kønsscanning? Hvor bliver det spændende at få at vide, jeg kan slet ikke vente selv med at få det at vide!
Mange tusind tak )
Nej det er godt nok ikke kønsscanning, det er bare en ekstra scanning jeg har fået så håber bare det er sent nok til at de kan se hvad det bliver ) ja det blir vildt spændende det er svært at vente
Velkommen til! Ved ikke, om du allerede har fundet tråden, men der ligger en tråd med en terminsliste her i aprilgruppen (:
Tak alle sammen må lige tá en kigger rundt herinde )
Velkommen til..
ville den vise noget .? :-)
Hej alle. Må desværre melde mig ud af gruppen igen da vi idag finde ud af at vores lille barn har rygmarvs brug og væske i hjernen er så ødelagt og ude af mig selv
bubba skriver: Velkommen til.. ville den vise noget .? :-)
Hej. Har lige skrevet et indlæg uder din. Mvh Mia
LuQa skriver: Hej alle. Må desværre melde mig ud af gruppen igen da vi idag finde ud af at vores lille barn har rygmarvs brug og væske i hjernen er så ødelagt og ude af mig selv
Det er jeg godt nok ked af at høre..
kan næsten regne ud at I vil have en abort nu.. Øv altså
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128